Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:30:27 GMT

کمربندی شمالی زنجان نیاز به ساماندهی دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۰۶۳

کمربندی شمالی زنجان نیاز به ساماندهی دارد

فرماندار زنجان با تاکید بر ساماندهی سیما و منظر شهری به وجود ماشین آلات سنگین در کمربندی شمالی و تابلوهای شهری اشاره کرد و گفت: اتوبان ۲۲ بهمن یکی از راه‌های اصلی است که از حالت کمربندی خارج شده و نیاز به ساماندهی دارد. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، رضا عسگری در نخستین جلسه ستاد هماهنگی مدیریت شهری استان زنجان در سال 98 اظهار داشت: به نظر می‌رسد توجه به موضوع هویت شهری و المان‌های شهری فقط مخصوص شهرداری نبوده و در خیلی از طرح‌هایی که دستگاه‌ها اجرا می‌کنند در صورتی که  هماهنگی صورت بگیرد می‌توانیم بحث واحدی را پیش ببریم که نتایج خوبی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پایش تصویر یکی از مباحث اصلی است اینکه نیروی انسانی ما بازدارنده باشد در مدیریت‌های نوین ما جا ندارد و همه این‌ها را باید سیستم به طور دقیق و منظم کار کند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه گفت: عدم اصلاح هماهنگی بین مدیران باعث شده تا کارها کندتر پیش برود که بروکراسی و کاغذ بازی‌های اداری در حوزه اصلاح آن را از حالت عادی خارج کرده است.

شهردار قم: 150 موکب و ایستگاه صلواتی برای نیمه شعبان مجوز دریافت کردندافتتاح دهکده گردشگری ساحلی شهرستان عسلویه به روایت تصویرتفکیک مدیریت شهری شهرستان ری از تهران در مجلس پیگیری می‌شود

اسماعیل دویران افزود: برنامه ریزی مجموعه اقداماتی است که در راستای رسیدن به اهداف معین انجام می‌گیرد که اگر مجموعه این اقدامات درست انجام نشود نمی‌توانیم به هدف معین برسیم و این یعنی جزیره‌ای کار کرده‌ایم.

وی بیان کرد: یکپارچگی در حین استقلال سازمان‌ها بسیار مهم است که در مدیریت یکپارچه شهری همه استقلال دارند اما زیر نظر یک  سازمان عمل می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان نیز در این جلسه گفت: مسائل و مشکلات عمده ما بیشتر در  بافت‌های فرسوده و حواشی شهر است که از طریق بخش خصوصی مشاورانی را برای  آ نها انتخاب کردیم تا طراحی‌هایی را انجام بدهند که اصلا به اعتبار دولتی نیاز نیست و برای دولت و شهر عایداتی را دارد.

مسعود بیات منش با اشاره به  ادامه پروژه‌ها گفت: زمین‌های خالی در زنجان زیاد است که نیاز به سرمایه‌گذاری و گردش مالی دارند تا به سمت بورس بازی زمینی پیش بروند مثل زمین‌های هاشم‌نژاد که لازم است برای آنها طرح‌های اجرایی بیاوریم تا منافع آن به جیب سودجویان نرود.

مدیرعامل  توزیع برق منطقه‌ای زنجان گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان بازوهای شهرداری هستند و ما پیرو حرکت شهر هستیم اما وقتی می‌بینیم منافع حوزه‌ای در نظر گرفته می‌شود ما هم منافع سازمان خود را دنبال می‌کنیم.

 بهمن الله‌مرادی در بحث مبلمان شهری به جمع‌آوری تیرهای بتنی و دفن کابل‌های زمینی اشاره کرد و افزود: باید تعامل و توافق بین دستگاه‌ها را زیاد کنیم نه اینکه هر پروژه کوچک‌ای در جلسه کلید بخورد.

انتهای پیام/ش

R41375/P/S6,59/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی، روز سه شنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در محل استانداری زنجان، گفت: طی دو سال اخیر نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده و پیگیری مداوم امور در دستور کار مسئولان این دستگاه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی منشأ خیر و به نفع مردم است و از مدیران اجرایی در رده‌های مختلف خواستارم به مقوله کتابخانه‌ها به عنوان یک دستگاه فرهنگی تأثیرگذار نگاه متفاوتی داشته باشند.

استاندار زنجان گفت: در کشور، پایگاه‌های فرهنگی بسیاری داریم اما در این میان کتابخانه های عمومی وضعیت منحصر به فردی دارد چون کتابخانه یک پایگاه فرهنگی عمومی است و طیف مخاطبان گسترده‌ای را در بر می‌گیرد.

افشارچی تاکید کرد: جلسات خوانش و شرح مثنوی، عطار و حافظ بسیار ارزشمند است و باید چنین برنامه‌های تداوم داشته باشد.

وی بر لزوم استفاده از بستر رسانه‌های اجتماعی برای ترویج فعالیت‌های کتابخوانی و معرفی خدمات کتابخانه‌های استان اشاره کرد و بیان داشت: مکان‌های پر رفت و آمد مانند فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه‌های مسافربری محل مناسبی برای ترویج کتابخوانی است و می‌توان مکان‌های ویژه برای دریافت کتاب صوتی برای مسافران ایجاد کرد.

کد خبر 6086962

دیگر خبرها

  • ساماندهی محدوده پل میر بهاءالدین زنجان آغاز شد
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در آستانه تکمیل شدن