Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@10:01:35 GMT

استان زنجان 858 شهید ارتشی تقدیم انقلاب کرده است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۰۸۵

استان زنجان 858 شهید ارتشی تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش ایکنا از زنجان، علی کاظمی 28 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک 29 فروردین روز گرامیداشت ارتش اظهار داشت: روز ارتش بیانگر رشادت‌ نیروهایی است که همیشه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و برای حفظ امنیت و استقلال کشور از هیچ کوششی فروگذار نکردند.
وی با اشاره به نقش نیروهای مسلح در کنار فرامین رهبری و همدلی مردم در وحدت و انسجام کشور، تصریح کرد: ارتش از این پس نیز باید با تمام قوا در مقابل دشمن ایستادگی کرده و آنها را در رسیدن به اهداف شومشان مایوس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه همواره باید قدردان رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای ارتش باشیم، اضافه کرد: نیروهای ارتش علاوه بر دفاع از میهن در عملیات های مختلف 8 سال دفاع مقدس، همواره در همه صحنه‌های مختلف از قبیل وقوع سیل اخیر در کشور کمک‌رسان و حامی مردم بوده‌اند.
کاظمی با بیان اینکه تعداد شهدای ارتش استان 858 شهید است، تصریح کرد: از این تعداد 54 شهید ارتش استان جزو شهدای شاخص هستند که شهید غلامرضا مخبری فرمانده تیپ 2 زرهی زنجان، شهید غنی محمدلو معاون اطلاعات عملیات تیپ 1 لشکر 77 خراسان، شهید ایاز محمدی‌زاده معاون گردان، شهید رحمان فروزنده فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان شرقی و شهید حشمت‌اله سلطانی معاون گردان از جمله این شهدا به شمار می‌روند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه 31 نفر از جانبازان ارتشی استان جانباز 70 درصد هستند، یادآور شد: جانباز 70 درصد یدالله واعظی به عنوان خلبان و جانباز 70 درصد بهمن خطیبی از جمله این جانبازان هستند.
وی افزود: در این میان 133 آزاده ارتشی و یک هزار و 435 جانباز ارتشی از افتخارات استان به شمار می‌روند که در برهه‌های مختلف در راه کشور و اسلام از جان‌گذشتگی کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در پایان از مشارکت مسئولان تیپ 216 زرهی ارتش زنجان تقدیر و تشکر کرد و گفت: نیروهای ارتش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران همواره حضور پررنگ داشته است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان شهید ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم

آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی و سالروز تاسیس سازمان بسیج هنرمندان عصر امروز در فرهنگسرای حضرت امام خمینی (ره) زنجان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

همزمان با این مراسم، آیین اختتامیه مرحله استانی دهمین کنگره سراسری شعر بسیج - افق‌های روشن و همینطور یازدهمین جایزه داستان کوتاه بسیج - ادب و پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج برگزار شد.

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این مراسم ، اظهار داشت: حضور ما در این مراسم با منزله میثاق با شهداست. 

وی گفت: یکی از ویژگی‌های شهید آوینی این است تا تمام سخنرانی امام راحل را به دقت گوش می‌کردند و عمل می‌کردند. 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان "ولایتمداری" را یکی از ویژگی‌های شهید آوینی دانست و تصریح کرد: عشق به امام(ره) و عشق به شهدا در سینه شهید آوینی اوج می‌زد.

به گزارش تسنیم، در ادامه مراسم حاج ولی‌الله کلامی زنجانی شاعر آیینی کشورمان سروده جدید خود را تقدیم حضار کرد. بعد از آن از برترین‌ها و هنرمندان زنجان که در این جشنواره‌ها مقام آورده بودند تجلیل و تقدیر شد‌.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های باشکوه عملیات وعده صادق شد
  • امیر آشتیانی: همکاری و مشارکت ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های بدیعی شد
  • تابوتی اندازه این شهید ارتشی وجود نداشت!
  • ارتشی‌های قهرمان شعار «ارتش فدای ملت» را به منصه ظهور رساندند
  • ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد 
  • هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود
  • ارتش فدای ملت ایران است/ اثبات وفاداری با تقدیم ۴۶ هزار شهید
  • ارتش در اوج قدرت و آمادگی قرار دارد
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم
  • هر حرکتی برعلیه ایران انجام دهید، نیروهای مسلح ما پشیمانتان می‌کنند