Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@02:19:17 GMT

سارق گوشی‌های گرانقیمت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۱۲۹

سارق گوشی‌های گرانقیمت دستگیر شد

پلیس آگاهی اعلام کرد فروشندگانی که سارق حرفه‌ای گوشی‌های گران قیمت را از آن‌ها سرقت کرده بود برای شناسایی متهم به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، ساعت ۲۱:۲۰ یازدهم بهمن ماه سال گذشته در طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر دستگیری فردی به هویت امیرحسین. م. توسط شهروندان به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد اعلام و در ادامه با مراجعه مأمورین متهم جلب و به کلانتری منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از وصول پرونده، متهم در تحقیقات صورت گرفته به کارآگاهان اظهار داشت: به بهانه خرید گوشی تلفن همراه به فروشگاه‌های عرضه موبایل مراجعه و از فروشنده درخواست چندین گوشی گران قیمت (اپل – سامسونگ) را می‌نمودم و با استفاده از شلوغی فروشگاه در زمان مناسب گوشی گران قیمت را سرقت و از محل متواری می‌شدم.

در تحقیقات مقدماتی کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی، با مراجعه به بانک اطلاعاتی مجرمین مشخص شد متهم " امیر حسین. م" دارای سوابق کیفری متعددی در زمینه سرقت می‌باشد، در ادامه بررسی‌ها وی صراحتا به چهار فقره سرقت از فروشگاه‌های موبایل فروشی اقرار و تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی شدند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت :برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی که با این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اند تصویر بدون پوشش متهم با دستور بازپرس محترم شعبه دهم دادسرای ناحیه ده تهران انتشار و شهروندانی که موفق به شناسایی وی می‌گردند می‌توانند جهت اقدامات بعدی با شماره تلفن ۶۳۹۵۷۷۶۰ تماس حاصل کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سارق سرقت گوشی سارق حرفه ای بازداشت مالباختگان شناسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت سیم و کابل شبکه هوایی و ایجاد نارضایتی در بین مردم و خسارت وارده به تأسیسات برقی در شهرستان دشتستان، لذا شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد اعضای این باند سرقت با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کنند که با بهره گیری از اقدامات هوشمندانه پلیسی هویت سه نفر سارق از عاملان اصلی این سرقت‌ها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، با بیان اینکه محل اختفا اعضای این باند، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: در این ارتباط یک نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۸ فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6086943

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد