Web Analytics Made Easy - Statcounter

زردپوشان اصفهانی فقط باید استقلال را در ورزشگاه خانگی خود از پیش رو برمی داشتند تا با کمترین فاصله نسبت به صدر نشین جدول به حرکت شان در راه قهرمانی ادامه دهند اما گل دقیقه ۹۷ آیاندا پاتوسی همه چیز را خراب کرد و سپاهان را در رده چهارم جدول نشاند. مهدی کیانی کاپیتان این تیم اصفهانی در خصوص شرایط سپاهان پس از شکست برابر استقلال گفت:«از ابتدای فصل تا به حال برای کسب پیروزی در تمام بازی‌ها به میدان رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی بدشانسی آوردیم و گاهی اسیر اتفاقات بازی شدیم؛ مثلا اشتباهات داوری یا اشتباهات فردی ولی تا همین هفته های پایانی عملکرد بسیار خوبی داشتیم. اگر می‌توانستیم از استقلال، نساجی و ذوب آهن از ابتدای سال ۹۸ امتیازات کامل را به دست بیاوریم خیلی زودتر از اینها به عنوان صدرنشین به کارمان ادامه می‌دادیم.»

کیانی اضافه کرد:«سپاهان یک تیم کامل و با شخصیت بود که نیمی از اسکلت اصلی این تیم در این فصل از باشگاه های مختلف به لیست اضافه شده بودند و همین موضوع سبب شد تا زمان نسبتا زیادی برای رسیدن به هماهنگی بین بازیکنان از دست برود. وقتی هماهنگ شدیم به خاطر مسائلی که گفتم امتیازاتی را از دست دادیم. بعد شکست برابر استقلال برنامه‌هایمان را به هم ریخت. ولی نباید از اتفاقات آینده ناامید باشیم.»

این بازیکن که تجربه حضور در تراکتورسازی تبریز را دارد افزود:«بازیکنان و البته هواداران تیم فوتبال سپاهان همواره در تمام دیدارهای این فصل با یک هدف راهی ورزشگاه ها می شدند؛ دوست داشتیم قبل از اتمام فصل کار قهرمانی را تمام می‌کردیم ولی انگار قسمت نبود. باز هم تکرار می کنم که از نظر من هنوز هم نباید برای رسیدن به عنوان قهرمانی ناامید باشیم. امکان دارد اتفاقات زیادی در ادامه فصل رخ بدهد. از سوی دیگر ما در نیمه نهایی جام حذفی هستیم و امکان دارد در آن تورنمنت شانس قهرمانی بیشتر باشد. به هر حال سپاهان هر فصل یک مدعی قهرمانی است و هواداران این تیم چیزی جز رسیدن به افتخارات تازه از بازیکنان و کادر فنی طلب نمی کنند. فکر می‌کنم اگر بتوانیم در مقابل سایپا بازی قدرتمندانه و همیشگی خودمان را انجام بدهیم، گام جدیدی به سوی ماندن در جمع مدعیان قهرمانی برمی داریم و شانس خود برای بالا رفتن در رده های جدول را افزایش می‌دهیم. امیدوارم در این هفته ها هر اتفاقی که رخ می دهد به سود سپاهان باشد و باعث شادی هواداران شود.»

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال جدول بازی نساجی ذوب آهن تراکتورسازی تبریز فوتبال عنوان قهرمانی نیمه نهایی جام حذفی سایپا شادی استقلال جدول ذوب آهن سایپا نیمه نهایی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم

به گزارش همشهری آنلاین، ذوب‌آهن در حالی روز یکشنبه موفق به شکست آلومینیوم اراک شد که بازی تا دقیقه ۹۲ بدون گل مساوی بود ولی در این لحظه فردین یوسفی برای تیم میزبان گل زد و زمینه‌ساز برد مهم تیمش در فولادشهر بود. یوسفی در مصاحبه با همشهری آنلاین در خصوص برد تیمش برابر آلومینیوم گفت: «می‌دانستیم بازی سختی داریم چون حریف ما جزو تیم‌های سرسخت لیگ است ولی کادر فنی به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده بود. با اینکه حتی بعد از گذشت ۹۰ دقیقه هم گل نزده بودیم ولی به برد امیدوار بودیم و خیلی خوشحالم که به حقمان رسیدیم و ۳ امتیاز را گرفتیم.»

یوسفی که در دقیقه ۷۰ وارد زمین شد و در دقیقه ۹۲ گل اول تیمش را به ثمر رساند، تاکید کرد: «خیلی خوشحالم که در آن لحظه حساس گل زدم و حسی که داشتم قابل توصیف نیست. من فقط نتیجه زحمات بازیکنان را تبدیل به گل کردم و امیدوارم باز هم برای ذوب‌آهن گل بزنم.»

او در مورد اینکه چرا تیمش در چند هفته نتایج ضعیف گرفت، خاطرنشان کرد: «در چند بازی بدشانس بودیم و برد را با تساوی یا باخت عوض کردیم ولی از لحاظ فنی تیم خوبی هستیم. الان در رده هفتم هستیم ولی تلاش می‌کنیم که تا پایان لیگ ۲-۳پله در جدول صعود کنیم.»

یوسفی در مورد بازی بعدی تیمش با تراکتور در جام حذفی که در تبریز برگزار خواهد شد، گفت: «این بازی قطعا با بازی قبلی که ۴گل به آنها زدیم فرق دارد. تراکتور در زمین خودش دنبال صعود به مرحله بعدی است ولی ما هم مثل همه تیم‌ها چشم به قهرمانی در جام حذفی داریم و برای رسیدن به این هدف باید اول تراکتور را شکست بدهیم.»

کد خبر 846400 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد