Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به بازدید از مناطق سیل‌زده استان‌های لرستان و خوزستان و وضعیت مردم سیل‌زده اسن استان‌ها گفت: متاسفانه خسارات زیادی در سیل اخیر به مردم منطقه وارد شده است.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد، گفت: مردم با وجود تمام مشکلات اقتصادی که دارند به حمدالله در کنار نیروهای مردمی، گروه‌های جهادی، بسیجیان و نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان روزهای اول کمک‌رسانی خوبی به هم‌وطنان خود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه سپاه روح‌الله استان مرکزی معین استان‌های لرستان، ایلام و خوزستان در سیل اخیر شده است، گفت: باتوجه به این مسئله سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز وارد عمل شد و در مناطق سیل‌زده از جمله پل‌دختر و شوش کمک و خدمات مطلوبی را در جهت کمک به مردم سیل زده داشته است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد بر ضرورت کمک و امدادرسانی همه‌جانبه مردم و مسئولان به سیل زدگان تاکید کرد و گفت: این خدمات رسانی باید ادامه پیدا کند و هر کس به قدر توان خود آنگونه که دستش می‌رسد به سیل‌زدگان کمک داشته باشد و با این کمک‌رسانی تسکینی بر آلام مردم سیل‌زده باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم فداکار همانگونه که تا به امروز ثابت کرده‌اند همیشه در صحنه حضور دارند، در این موضوع هم باید با حفظ همبستگی ملی، دست در دست یکدیگر و به کمک دولت آسیب‌ها و خرابی‌ها را ترمیم و جبران کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی ضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیرو‌های امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیرو‌های امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه عمده نیاز‌های امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد خاطرنشان کرد:بحمدالله ضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و همافزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیرو‌های مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیرو‌های جهادی به ویژه مشارکت نیرو‌های مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

دیگر خبرها

  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد