Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان مسابقات گروه الف لیگ دسته ۲ تیم شهرداری موفق به حفظ سهمیه خود در این لیگ شد، اما تکلیف صعود پاس به لیگ یک امروز و پس از برگزاری هفته پایانی مسابقات گروه ب مشخص می‌شود. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل 97_98 روزهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آیین نامه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران در این فصل 97_98 رقابت‌های لیگ دسته دوم در  دو  گروه 14 تیمی برگزار شد. دو تیم برتر هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود می‌کنند و برنده دیدار پلی‌اف تیم‌های دوم هر گروه تیم سوم صعود کننده به لیگ دسته اول را تعیین خواهد کرد. ضمن آن که از هر گروه سه تیم به لیگ دسته سوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های شهرداری و پاس دو نماینده فوتبال همدان در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور هستند که  به ترتیب در گروه الف و ب مسابقات به رقابت با هم گروه‌های خود پرداختند.

سهمیه شهرداری در لیگ 2 حفظ شد

هفته پایانی مسابقات گروه الف لیگ دسته دوم روز چهارشنبه برگزار و تکلیف تیم صعود کننده به لیگ برتر، تیم دوم جدول برای حضور در دیدار پلی‌آف و 3 تیم سقوط کننده این گروه به لیگ دسته سوم مشخص شد.

تیم شهرداری یکی از نمایندگان فوتبال همدان در لیگ 2 در پایان مسابقات این گروه با ایستادن در جایگاه دهم جدول سهمیه خود و فوتبال همدان را در این لیگ حفظ کرد.

شهرداریچی‌ها در گروه الف مسابقات لیگ دسته دوم با تیم‌های خوشه طلایی ساوه، داماش گیلان، فولاد نوین اهواز، مقاومت تهران، شهرداری بم، آوالان کامیاران، چوکای تالش، سردار بوکان، کاسپین قزوین، استقلال اهواز، مس نوین کرمان، ایران جوان بوشهر و راه آهن تهران همگروه بودند.

تیم خوشه طلایی ساوه با کسب 54 امتیاز به عنوان تیم اول گروه الف به مسابقات لیگ دسته اول راه یافت. تیم داماش گیلان نیز با ایستادن در رتبه دوم جدول این گروه به دیدار پلی آف رفت. ضمن آن که تیم‌های مس نوین کرمان، ایران جوان بوشهر و راه‌آهن تهران از این گروه به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

تیم شهرداری همدان از  با کسب 24 امتیاز حاصل از 6 برد، 6 تساوی و 12 باخت و 19 گل‌زده و 28 گل خورده توانست سهمیه خود و فوتبال همدان را در لیگ 2 حفظ کند.

یاران هادی گلمحمدی که فصل را بابک صمدیان به عنوان سرمربی آغاز کردند در نیم فصل اول مسابقات نتوانستند انتظارات علاقمندان خود و مسئولان باشگاه را برآورده کنند.این نتایج ضعیف به تغییر سرمربی تیم انجامید و بابک صمدیان جای خود را به هادی گلمحمدی داد.

با حضور هادی گلمحمدی نیز تغییرات چندانی در نتایج تیم شهرداری حاصل نشد و این تیم با کسب نتایج سینوسی از حضور در جمع مدعیان صعود به لیگ دسته اول بازماند و با ایستادن در رتبه دهم به حفظ سهمیه خود در لیگ 2 اکتفا کرد.علاوه بر تغییر سرمربی تیم شهرداری همدان در این فصل از مسابقات با مشکلات مدیریتی نیز دست و پنجه نرم کرد.

در هفته‌های پایانی این مسابقات اسکندریان مدیرعامل باشگاه با حکم سعید خوشبخت رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از کار برکنار شد و قرار بود پیام حیدری، داور مطرح فوتبال همدان، جانشین وی شود، اما سازمان بازرسی به دلیل آن که پیام حیدری کارمند رسمی شهرداری نبود مانع این انتصاب شد تا تیم شهرداری چند هفته پایانی مسابقات را بدون مدیرعامل پشت سر بگذارد.

تصمیمات احساسی سعید خوسبخت رئیس جوان و کم تجربه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری در این فصل از مسابقات به تیم شهرداری همدان که در چند فصل اخیر از تیم‌های قدرتمند و مدعی لیگ دسته سوم و دوم بود ضربه وارد کرد و حتی در مواقعی از فصل  نماینده همدان در این گروه در جمع تیم‌های سقوط کننده به لیگ 3 قرار داشت.

همدان| دست‌های پشت پرده مانع رشد و پیشرفت تیم پاس همدان شده استسلطانی‌فر: تیم پاس بخشی از هویت و تاریخ ورزش و مردم ایران است/ با کمک نیروی انتظامی این تیم را احیا می‌کنیماصفهان| رجب‌زاده: پرسپولیس در تهران بهتر بازی می‌کند؛ پاس زیاد خاصیت فوتبال ذوب‌آهن است

حال باید دید اعضای شورای شهر و شهردار همدان برای فصل آینده خوشبخت را در مسئولیت خود حفظ می‌کنند و یا مدیر باتجربه و کاردانی را جانشین وی خواهند کرد؟.

هرچند گفته می‌شود با تغییر اساسنامه شهرداری‌ها از سوی وزارت کشور این نهاد‌های عمومی غیردولتی در تمام شهرهای کشور حق تیمداری حرفه‌ای در فصل جدید مسابقات ورزشی از جمله فوتبال را نخواهند داشت که در این صورت امتیاز شهرداری به تیم دیگری واگذار می‌شود.

تکلیف پاس امروز مشخص می‌شود

اما تکلیف تیم پاس نماینده فوتبال همدان در گروه ب مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور امروز و پس از پایان هفته آخر مسابقات این گروه مشخص می‌شود.

تیم پاس همدان یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ 2 در گروه ب، از 23 دیدار خود با کسب 40 امتیاز و تفاضل گل مثبت 14 در رتبه سوم گروه خود ایستاده است.

تیم نیروی زمینی که بنا به شرایط جدول مسابقات در هفته گذشته بازی بیست وچهارم و پایانی خود را برگزار کرد و در هفته پایانی مسابقات این گروه با قرعه استراحت مواجه شد با کسب 43 امتیاز و تفاضل گل مثبت 18 در صدر گروه ب قرار دارد و تیم آرمان گهر سیرجان با کسب 41 امتیاز و تفاصل گل مثبت 7 در رتبه دوم جدول این گروه ایستاده. ضمن آنکه تیم نفت و گاز گچساران نیز  با کسب 38 امتیاز از 23 دیدار خود برای صعود به دیدار پلی‌آف شانس دارد.

تیم پاس همدان در صورت کسب پیروزی در دیدار هفته قبل خود مقابل نیروی زمینی می‌توانست گام محکمی برای صعود مستقیم به لیگ دسته اول بردارد و در هفته پایانی مسابقات ابتکار عمل را در دست بگیرد، اما پاس در برابر نیروی زمینی با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا کارش برای صعود به لیگ یک به عنوان تیم نخست و حتی راهیابی به دیدار پلی آف پیچیده شود و به اما و اگر بکشد.

با توجه به این که 3 تیم نیروی زمینی، آرمان گهر و پاس شانس صعود به لیگ یک را به عنوان تیم اول گروه دارند و نیز تیم نفت و گاز گچساران بر روی کاغذ از بخت صعود به دیدار پلی آف برخوردار است 5 حالت برای تیم‌های صعود کننده از این گروه به لیگ برتر و دیدار پلی آف شکل می‌گیرد.

در صورت باخت یا تساوی تیم آرمان گهر سیرجان و عدم کسب برد با اختلاف پنج گل توسط پاس همدان، تیم فوتبال نیروی زمینی مستقیم راهی لیگ یک و پاس راهی پلی آف می شود.

در صورت برد آرمان گهر و کسب نتیجه ای غیر از برد با اختلاف پنج گل توسط پاس در دیدار مقابل مس شهر بابک ، آرمان گهر سیرجان مستقیم به لیگ یک می‌رود و شاگردان امید روانخواه در تیم نیروی زمینی هم راهی بازی پلی آف می شوند.

برد پاس همدان با اختلاف پنج گل و شکست یا تساوی آرمان گهر ، پاس همدان را مستقیم به لیگ یک می‌فرستد و نیروی زمینی به پلی آف راه پیدا می‌کند.

در صورت شکست پاس و آرمان گهر و پیروزی نفت و گاز گچساران تیم نیروی زمینی مستقیم به لیگ یک می‌رود و نفت و گاز گچساران به پلی آف صعود می‌کند. در صورت تساوی پاس همدان و شکست آرمان گهر ، نیروی زمینی تهران لیگ یکی می‌سود و پاس راهی پلی آف خواهد شد.

آنچه مسلم است ابتکار عمل در هفته پایانی مسابقات برای صعود به لیگ دسته اول از دست نماینده فوتبال همدان خارج شده و علاوه بر برد با تفاضل گل بالا مقابل تیم مس شهر بابک باید چشم انتظار نتایج دیگر رقبای خود باشد.

بازی تیم‌های پاس همدان و مس شهر بابک ساعت 16:15 دقیقه امروز در استادیوم شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می‌شود و حضور پرتعداد علاقمندان تیم پاس در استادیوم حاج بابایی می‌تواند به انگیزه یاران احمد جمشیدیان برای پیروزی پر گل در این دیدار بیافزاید.

پاس امیدوار به صعود مستقیم به لیگ یک

سرمربی تیم پاس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که اگر کسی به تیم پاس اعتقاد و اعتماد ندارد در هفته پایانی مسابقات ما را تنها بگذارد اظهار داشت: در دیدار مقابل مس شهر بابک به هوادارانی نیاز داریم که بازیکنان و کادر فنی پاس را باور داشته باشند.

احمد جمشیدیان افزود: ما بسیار امیدوار هستیم و در هفته پایانی بازی‌ها برای صعود پا به میدان مسابقه می‌گذاریم.

وی با اشاره به این که با وجود بسیاری از مشکلات، ما در این فصل کار بزرگی انجام دادیم گفت: قطعاً از پس این دیدار مهم هم برمی‌آییم و با به کار گرفتن همه تلاش خود جشن صعود را در استادیوم شهید حاجی بابایی برگزار می‌کنیم.

جمشیدیان تصریح کرد: همدلی خوبی بین باشگاه و هواداران ایجاد شده و در حالی که ما در هفته اول مسابقات در خانه خود 50 نفر تماشاچی داشتیم در دیدار مقابل نیروی زمینی در تهران و در استادیوم حریف چند صد هوادار همدانی پاس را تشویق می‌کردند.
وی تاکید کرد: پاس در این دیدار به بازیکنان و تماشاگرانی نیاز دارد که به ما اعتماد کنند و توانایی ما را باور داشته باشند.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ششمین روز از مسابقات تیراندازی جهانی سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در مرحله حذفی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان در خط آتش ایستادند.

در پایان این مرحله پوریا نوروزیان با ۵۹۰.۲۵ امتیاز در رده هفتم گروه یک و امیرمحمد نکونام با امتیاز ۵۸۳.۲۴ در رده بیست و هفتم گروه یک قرار گرفتند و راهی مرحله مقدماتی شدند. مهیار صداقت نیز امتیاز ۵۷۶.۲۸ را ثبت کرد و در رده بیست و سوم گروه ۲ ایستاد و از رسیدن به مرحله مقدماتی بازماند.

مرحله مقدماتی رقابت‌های تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان پنجشنبه (۳۰ فروردین) از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد.

رکوردشکنی نجمه خدمتی و صعود هر سه ملی‌پوش به مرحله مقدماتی

همچنین در بخش تفنگ سه وضعیت زنان فاطمه امینی با ۵۸۱.۲۳ امتیاز و قرارگیری در رده بیست و هفتم گروه یک، الهه احمدی با رکورد ۵۷۹.۲۲ و قرارگیری در رده سیو چهارم ‌گروه یک و نجمه خدمتی با رکورد ۵۸۹.۲۷ در رده دوم گروه دو ایستادند و هر سه ملی‌پوش به مرحله مقدماتی این ماده راه یافتند.

نجمه خدمتی در پایان مرحله مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت با ثبت امتیاز ۵۸۹ رکورد ایران در این ماده را در رقابت‌های بین‌المللی ارتقا داد. او در تفنگ ۱۰ متر نیز امتیاز ۶۳۳ را ثبت کرد و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و در نهایت در رده پنجم ایستاد.

مرحله مقدماتی رقابت‌های تفنگ سه‌وضعیت زنان نیز از ساعت ۱۹:۰۰ پنجشنبه آغاز می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در برزیل برگزار می‌شود. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه المپیک توزیع می‌شود.

ایران در این مسابقات ۱۵ نماینده دارد که تاکنون نتوانستند در این مسابقات سهمیه المپیک را به دست آورند.

دیگر خبرها

  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • صعود رضوانی به دور نیمه نهایی
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر برزیل