Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@01:18:34 GMT

جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۴۵۸

جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) برگزار شد

علی پور از برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در کانون فرهنگی هنری مسجد «غدیر» فسا خبر داد.

«مسلم علی پور» با بیان اینکه بیشتر جمعیت کانون های مساجد را جوانان تشکیل می دهند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: شب گذشته مصادف با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد «غدیر» شهرستان فسا جشنی برای جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «غدیر» فسا افزود: این جشن با استقبال جوانان رو به رو شد و 600 نفر در جشن حضور یافتند و از جوانان برگزیده در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی و حاضرانی که نام «علی اکبر» داشتند، تجلیل شد.

 

وی با بیان اینکه این جشن با هکاری کانون فرهنگی مسجد و پایگاه مقاومت مسجد برگزار شد، اظهار کرد: «حجت الاسلام مجتبی عاطفت» سخنرانی و مولودی خوانی این مراسم را به عهده داشت و همچنین برنامه های شادی برای جوانان اجرا شد.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان سیل کمک به سیل زدگان خسارت سیل خبرگزاری شبستان روز جوان سیل خوزستان مسابقات قرآن کلیپ فسا ولادت حضرت علی اکبر ع کانون های مساجد فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی

مدیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی در کاشان از اعزام اولین گروه خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه آستان قدس رضوی خبر داد. - اخبار استانها -

محمد جهاندار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: با هماهنگی مدیریت کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان و مساعدت آستان قدس رضوی اولین گروه خدمتگزاران رضوی شهرستان کاشان به منظور خدمت‌رسانی به زائرین رضوی در چایخانه حضرت رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: در اولین دوره از این طرح  تعداد 80 نفر از خادمیاران و یاوران رضوی از شامگاه دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه تا بامداد سه‌شنبه در قالب دو گروه 40 نفره از ساعت 10 شب تا شش صبح مشغول خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائرین رضوی در چایخانه حضرت رضا (ع) واقع در صحن غدیر خواهند بود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان تصریح کرد: با توجه به استقبال خادمیاران و خدمتگزاران ثامن‌الحجج(ع) در شهرستان کاشان، اجرای این برنامه به صورت مستمر در دستور کار بوده دفتر کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان قرار دارد.

وی در بیان شرایط اعزام خادمیاران رضوی جهت خدمت‌‌رسانی به زائران علی بن‌‌ موسی‌الرضا در مشهد مقدس گفت: خادمیاران، یاوران و اعضای فعال کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان کاشان در قالب نذر مهربانی جهت خدمت به زائرین حضرت رضا علیه(ع) به مشهدمقدس اعزام خواهند شد.

جهاندار با بیان اینکه دفتر کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان در طول سال برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند، تصریح کرد: آخرین اقدام صورت گرفته با محوریت چایخانه حضرت رضا مستقر در کاشان برگزاری برنامه‌های مختلفی فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک رمضان بود که هر شب بعد از افطار اجرایی می‌شد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی