Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:50:00 GMT

اجرای طرح هادی در ۱۴۵ روستای خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۴۷۴

اجرای طرح هادی در ۱۴۵ روستای خراسان شمالی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی اکبر صابری معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: تلاش داریم تا پایان سال مالی جاری، آسفالت معابر ۹۰ روستای استان به اتمام برسد.
وی افزود: در سال ۹۷، ۲ هزار تن قیر رایگان برای اجرای آسفالت معابر روستایی و طرح‌های عمرانی این استان توسط بنیاد جذب شده است که این میزان قیر سبب سرعت دادن به اجرای پروژه‌های عمرانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه طرح هادی برای تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار جمعیت استان تهیه شده است، افزود: تا کنون طرح هادی در ۲۰۰ روستا از ۷۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار استان اجرایی شده است.
صابری در بخش دیگر سخنان خود درباره اعتبارات طرح هادی روستایی استان گفت: در سال ۹۷، بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌ها مصوب شده است که از این رقم ۸۰ میلیارد ریال جذب شده است.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات مصوب طرح‌های هادی روستایی استان مربوط به منابع ملی است که همه آن تخصیص پیدا کرد، اما متاسفانه اعتبارات استانی تنها ۵۰ میلیارد ریال تخصیص داشته است.
انتهای پیام/ط


طرح هادی در ۱۴۵ روستای خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده گفت: پروژه‌های مصوب جهاد کشاورزی در سال 1402با اعتبار 19 میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای اجرا می شودمدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: تملک دارایی سرمایه‌ای در واقع ساخت فضاهای جدیدی است که در آینده تبدیل به سرمایه‌های ملی می‌شوند و منابع تازه‌ای برای دولت‌ها فراهم می‌آورند.

هادی‌زاده افزود: پروژه‌های پیشنهادی جهاد کشاورزی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان، شامل احداث سردهنه زراعی، ایستگاه پمپاژ، شن ریزی جاده دسترسی بین مزارع، لایروبی آببندان و کانالهای لاینینگ انتقال آب است.

وی گفت: تاکنون 108 میلیارد و 275 میلیون ریال از این اعتبارات تخصیص یافت و تعدادی از پروژه‌ها به ‌بهره برداری رسید و تعدادی نیز در مرحله انعقاد قراداد و انتخاب پیمانکار برای اجرا است.

دیگر خبرها

  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی