Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیرفت - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: سیلاب اخیر 976 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت های جاده ای هفت شهرستان جنوبی این استان وارد کرد.

مسعود جمیلی کرمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بازدیدهای کارشناسان این اداره کل از مناطق سیل زده، در مجموع 830 میلیارد ریال خسارت به راهها و 146 میلیارد ریال خسارت نیز به ابنیه راهها در این منطقه گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با توجه به حجم بارندگی ها در جنوب کرمان، در مجموع بیش از 970 کیلومتر از راههای ارتباطی این منطقه همچون آسفالت و شوسه دچار خسارت شده است.
جمیلی ادامه داد: همچنین در این سیلاب، 90 آبنما تخریب و خسارت دید و به 107 دستگاه پل نیز به صورت جدی خسارت وارد شد.
وی گفت: همچنین 354 کیلومتر راه آسفالته بین 30 تا 80 درصد تخریب و به 620 کیلومتر راه روستایی خاکی نیز آسیب جدی وارد شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از عملیات بازگشایی مسیرهای مسدودی در جنوب کرمان خبر داد و گفت: عملیات بازگشایی مسیرها بلافاصله پس از فروکش کردن سیلاب آغاز شد.
جنوب کرمان شامل هفت شهرستان و هشت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده و اداره کل راهداری این دیار، مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر را تحت پوشش دارد.
3029/7450/7429

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راهداري خسارات سيلاب جنوب كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، درپی اعلام هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های چشمگیر باران، از ظهر روز گذشته ۶ اردیبهشت ماه، ۱۰ اکیپ راهداری درقالب ۷۰ نفر عوامل اجرایی و ۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سواری، در راه‌های استان مستقر شدند.

وی افزود: نظر به کارشناسی‌های سنوات گذشته و احصا نقاط آسیب پذیر، درمواقع بارش‌های سنگین باران، بیشترین ظرفیت عملیاتی راهداری، متمرکز بر این نقاط جاده‌ای می‌شود.

سید حسن خلیلی نیا با بیان اینکه حجم گسترده باران‌های فصلی، موجب سیلابی شدن محور دستجرد- تفرش شده بود که با تلاش بی وقفه عوامل اجرایی ضمن هدایت سیلاب‌ها به کانال‌های تعبیه شده، از هرنوع انسداد و اختلال ترافیکی جلوگیری شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قم درتوضیحی تکمیلی اظهار داشت: از آنجا که دربرخی مقاطع جاده‌ای احتمال رانش زمین وجود داشت، پس از هدایت سیلابها، نسبت به بارریزی و دپو مقادیر متنابهی بارو تثبیت بستر اقدام شد.

وی افزود: در ۴ مقطع از محور دستجرد- تفرش، شاهد انباشت سنگ و لای ناشی از سیلاب‌ها بودیم که نسبت به پاکسازی، ترمیم، تثبیت و پایدار سازی مقاطع آسیب دیده اقدام گردید.

دیگر خبرها

  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز