Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@07:10:02 GMT

کمک به مناطق سیل زده متشکل و سازماندهی شده باشد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۵۵۹

کمک به مناطق سیل زده متشکل و سازماندهی شده باشد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کمک های مردم به سیل زدگان باید متشکل و سازماندهی شده باشد، گفت: باید از تک روی در چنین اقداماتی پرهیز شود زیرا باعث سردرگمی و عدم کمک رسانی درست می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام شب گذشته(۲۸ فروردین) در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال جدید که با حضور جمعی از مسئولین در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با قدردانی از تلاش شورای مدیریت بحران استان در سیل های اخیر، گفت: این تجربه نشان می دهد که حضور منسجم، میدانی و هماهنگ و فعال در همه عرصه ها موجب رسیدن به اهداف مورد نظر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد افزود: اگر در تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع مفاسد، رفع مشکلات و عمران و آبادانی در استان نیز همه مسئولین حضور فعال داشته و یک مدیریت به هم پیوسته باشد به زودی مشکلات برطرف می شود.

 

وی بر ضرورت کمک مستمر و گسترده به سیل زدگان کشور تأکید کرد و ادامه داد: مردم استان تاکنون کمک های خوبی به مناطق سیل زده داشته اند اما باید این کمک ها استمرار داشته باشد تا مشکلات هموطنانمان در استان های همجوار رفع شود.

 

حجت الاسلام نکونام سیل های اخیر را آزمون و امتحان بزرگ الهی خواند و اظهار کرد: باید پس از بررسی نیازهای اولیه مردم سیل زده کمک های مردم بیشتر شود تا زندگی مردم این مناطق به شرایط اولیه برگردد.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه کمک های مردم به سیل زدگان باید متشکل و سازماندهی شده باشد، تصریح کرد: باید از تک روی در چنین اقداماتی پرهیز شود زیرا باعث سردرگمی و عدم کمک رسانی درست می شود.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه رسانه های استان باید در راستای اطلاع رسانی و ضرورت کمک رسانی به سیل زدگان فعال باشند، خاطرنشان کرد: باید به خوبی برای مردم تبیین شود که کمک های دولتی به تنهایی کفاف نیازهای مردم را نمی دهد و باید کمک های مردمی مستمر باشد.

 

حجت الاسلام نکونام با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه شریف)، گفت: حقیقت نیمه شعبان حقیقت عبودیت، معنویت، انسان سازی، عروج انسان و جامعه عدل الهی و انسانی ساختن است نباید از این مفاهیم غافل شویم.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک به سیل زدگان خبرگزاری شبستان خسارت سیل سیل بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان روز جوان مسابقات قرآن کلیپ کمک به سیل زدگان مناطق سیل زده سیل زدگان خسارت سیل چهارمحال و بختیاری سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس

استاندارکرمان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه و همچنین نحوه خدمات رسانی به شهروندان در مناطق درگیر سیلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمد مهدی فداکار که ظهر امروز و به دنبال فعال شدن سامانه بارشی در مناطق درگیر سیلاب حضور پیدا کرده بود، در جریان این بازدید میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های مجموعه شهرداری بر ضرورت تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته تاکید کرد.

وی با اشاره به بسیج امکانات و آماده‌ باش نیروهای اجرایی و امدادی برای کمک به مردم اظهار کرد: از بسیج همه امکانات و به‌ کارگیری تمام ظرفیت‌های برای رسیدگی به وضعیت مردم شهرستان کمک گرفته شود.

علی ضیاء‌الدینی شهردار زرند نیز در این گفت‌وگو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: از اولین دقایق صبح امروز تمام عوامل اجرایی مجموعه مدیریت شهری در آماده‌باش کامل قرار گرفته است و هم اکنون نیز همکاران من در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی و تسهیل در امورات شهروندان و رفع معضلات ایشان هستند.

کد خبر 747346

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام