Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:27:33 GMT

رژه یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه در روز ارتش

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۵۸۴

رژه یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه در روز ارتش

یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران از مقابل جایگاه مراسم رژه در تهران عبور کردند. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، در جریان رژه روز ارتش که صبح امروز در جوار بارگاه ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، یگان‌های پیاده نیروهای 4 گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان افسری دانشگاه‌های آجا از مقابل جایگاه رژه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرواز جنگنده تمام ایرانی"کوثر" در مراسم روز ارتششناورهای ارتش در خلیج‌فارس و دریای عمان رژه رفتند


این یگان‌ها عبارتند از: یگان‌های پیاده نیروی زمینی ارتش، یگان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، تکاوران تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد(نوهد)، تکاوران منجیل، مرکز تخصصی آموزش‌های دریایی رشت.
 
همچنین دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی(ع) ارتش، دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی(ره) و دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در این مراسم به اجرای رژه پرداختند.

R1373/P/S1,11/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم