Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در آستانه نیمه شعبان میلاد یگانه منجی عالم بشریت، حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و گرامی داشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر پیام تبریکی صادر کرد، متن پیام به این شرح است؛

‍ ️                                                                                    بسم الله الرحمن الرحیم

️کشور عزیزمان ایران با توجه به اینکه در حساس ترین منطقه ی جهان قرار گرفته از امنیتی پایدار برخوردار بوده که آن را مرهون مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا این مردان بی ادعا مورد عنایت ویژه ی قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم قرار داشته که می توانند در برابر توطئه های سرویس های جاسوسی مقاومت کنند.

️مولفه های اصلی امنیت ملی در کشور، ایمان به خدا، رهبری حکیمانه و مقتدرانه ی مقام معظم رهبری، حضور پرشور مردم و نیروهای نظامی، انتظامی و مجاهدت های سربازان گمنام و شهدای مدافع حرم و وطن می باشد.

️در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) پیرامون مبارزه و مقابله با جنگ اقتصادی، نیروهای وزارت اطلاعات با عظم جهادی و انقلابی در تحقق امنیت اقتصادی و مبارزه کامل با مفسدان در تلاش بوده تا در روند رسیدگی سریع، عادلانه و متقن به مفاسد اقتصادی نقش ویژه خود را ارتقاء بخشند.

️بی تردید، تلاش‌های گسترده فرزندان ملت شریف ایران در وزارت اطلاعات با توکل به خدای متعال در مقابله با مفاسد، جنگ نظامی و اقتصادی با استکبار جهانی منجر به پیروزی خواهد شد و امید آن است این نیروهای ارزشی با تمام توان خویش نسبت به تحقق این مهم و حفظ آرامش در جامعه گام بردارند‌.

️نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) بر عموم شهروندان فهیم بابلسر گرامی باد.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی، در پیامی ضمن هشدار به این رژیم نامشروع از تحقق وعده صادق جمهوری اسلامی حمایت و قدردانی کرد.

متن پیام مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ...»

عملیات بی‌سابقه و غرورآفرینِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تجاوزات و تعدی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، تصمیمی شجاعانه، قابل تحسین و در خور تقدیر است.

این اقدام ارزشمند و وعده صادق در وهله نخست، استفاده از حق قانونی دفاع مشروع جمهوری اسلامی در تنبیه متجاوز بود، اما در واقع روح تازه‌ای در جبهه مقاومت و تحقق آزادی قدس شریف دمید و این درس را به رژیم نامشروع اسرائیل و حامیان آن داد که در صورت تکرار اقدامات تروریستی و خرابکارانه خود علیه شخصیت‌ها و منافع جمهوری اسلامی با پاسخی سخت‌تر مواجه خواهد شد.

مجلس خبرگان رهبری، ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال برای این پیروزی ارزشمند و قدردانی از کلیه نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، یاد بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی را که افتخار و سربلندی امروز ایران عزیز با نهضت الهی خویش این عزت و سرافرازی را برای مردم این سرزمین به ارمغان آورد گرامی می‌داریم و تدبیر حکیمانه خلف صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای "مد ظله العالی" را ارج می‌نهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • رژه نیروهای مسلح یگان های تیپ ۲۶۴ارتش در سلماس
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در خصوص پاسخ قاطع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی
  • پاسخ کوبنده سربازان اسلام به رژیم صهیونیستی بجا و مورد حمایت است‌
  • تجمع دانشگاهیان در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام در پاسخ به رژیم صهیونیستی
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی/ اراده ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم
  • اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی