Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@00:41:47 GMT

شروع رژه نیرو‌های مسلح در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۶۱۴

شروع رژه نیرو‌های مسلح در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،هم اکنون شروع رژه نیرو‌های مسلح در استان خراسان شمالی شهرستان بجنورد به مناسبت روز ۲۹ فروردین (روز ارتش جمهوری اسلامی ایران) آغاز شد.
نیروی انتظامی با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامی داشت روز ارتش، این دلاورمردان را مایه عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/ط


آغاز رژه نیرو‌های مسلح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق کیان رژیم صهیونیستی را متزلزل کرد

امام جمعه شیراز گفت: عملیات وعده صادق کیان رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل کرد و طلیعه نابودی این رژیم ظالم و کودک کش را برای جهانیان آشکار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز،  به مناسبت بزرگداشت حماسه آفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، یگان‌های نیرو‌های مسلح مستقر در کلانشهر شیراز در بلوار زرهی شیراز گرد آمدند و با رژه خود اقتدار رزمی و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.  

رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش با حضور استاندار و اعضای شورای تامین فارس،  خانواده شهدا، نیرو‌های نظامی، انتظامی، سپاهی، ارتشی در شیراز برگزار شد. در این مراسم نیرو‌های مسلح با برگزاری رژه پیاده و خودرویی، توان و اقتدار را در مقابله با هرگونه ناامنی و دشمنان به نمایش گذاشتند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در آیین بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی در شیراز ضمن گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، در مراسم رژه نیرو‌های مسلح مستقر در استان فارس، اظهارداشت: عملیات وعده صادق کیان رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل کرد و طلیعه نابودی این رژیم ظالم و کودک کش را برای جهانیان آشکار کرد.

وی، ضمن گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: در این روز عزیزان ارتش جمهورس اسلامی به میدان رژه می‌آیند تا بار دیگر وفاداری خود را به باور‌های عمیق و ریشه‌دار دینی، یگانگی خداوند، پیامبری پیامبر اسلام (ص)، قرآن، امامت ائمه معصومین (ع)، ولایت امام زمان (عج) و نیابت رهبر معظم انقلاب از آن حضرت را اعلام کنند.

امام جمعه شیراز اظهار کرد: این اعلام وفاداری از ناحیه شما ارتشیان و نظامیان در رده‌ها و درجات مختلف از کسی که افتخار سربازی وظیفه را دارد تا فرماندهان، امروز مایه افتخار شما و عظمت در پیشگاه خدا و اولیاء خداوند است و همه مردم آزاده جهان امروز به پرچم پرافتخار ایران اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند که پرچم عدالت خواهی و مبارزه با ظلم به واسطه شما برافراشته شده است.

آیت الله دژکام افزود: اتفاق دیگری که در روز ارتش شاهد آن هستیم، اعلام قدردانی مردم از سربازان دلیر و مبارزان ارتش جمهوری اسلامی است که در آب‌های بین المللی، در آسمان جهان  و مرز‌های ایران با عظمت و اقتدار از عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی دفاع می‌کنند و ما به عنوان بخشی از نمایندگان مردم قدردان عزیزان ارتش و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی هستیم.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • برگزاری نشست همدلی نیرو‌های مسلح در مشهد
  • جلوه اتحاد و اقتدار ملت با رژه نیرو‌های مسلح در مهاباد
  • رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • عملیات وعده صادق کیان رژیم صهیونیستی را متزلزل کرد
  • عملیات وعده صادق موازنه قدرت نظامی در منطقه را تثبیت کرد
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی
  • ارتش، بازویی توانمند در حفظ و تقویت امنیت ملی