Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از مرکز جهاد دانشگاهی کاشمر به همراه معاون جهاد دانشگاهی کشور، گفت: جهاد دانشگاهی در بخش پژوهش و فناوری کارنامه قابل قبولی دارد.

عبدالرضا باقری در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی مولود انقلاب است که بعد از تعطیلی دانشگاه‌ها و انقلاب فرهنگی شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باقری افزود: یکی از حوزه‌های ماموریتی جهاد دانشگاهی در بخش پژوهش و فناوری است که خوشبختانهبرخی مراکز این مجموعه همانند پژوهشگاه رویان و مراکز پژوهشی اقدامات و دستاوردهای مطلوبی در توسعه فناوری و تجاری‌سازی داشته‌اند.

وی کارنامه جهاد دانشگاهی در بخش پژوهش و فناوری را قابل قبول ذکر کرد و گفت: آنچه امروز در آموزش عالی بر آن تاکید داریم، افزایش مهارت فارغ‌التحصیلان است که مرکز کاشمر تاکید خوبی بر افزایش مهارت فارغ‌التحصیلان دارد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پژوهش جهاد دانشگاهي فناوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران

ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز هنر معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت کاربردی برای گروه‌های مختلف هنری را به‌صورت عملی و کارگاهی در ترم تابستان ۱۴۰۳ برای هنرجویان علاقه‌مند برگزار می‌کند.

اساتید مجرب و شاغل در این حوزه، این دوره‌های آموزشی را تدریس و هنرجویان را برای ورود به بازر کار آماده می‌کنند.

طراحی لباس، طراحی و نقاشی، عکاسی، دکوراسیون داخلی، گرافیک و خیاطی از دوره‌های ترمیک این دوره‌های آموزشی مرکز هنر سازمان جهاد دانشگاهی تهران است.

تربیت مربی هنر کودک، ساخت جواهر مقدماتی، طراحی جواهر، کار باچرخ مقدماتی، فرم‌دهی با دست مقدماتی و مجسمه‌سازی مقدماتی از این دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت است.

ثبت‌نام از طریق سایت تخصصی مرکز آموزش به نشانی www. jtac. ir امکان پذیر است.

علاقه‌مندان آموزش مهارت‌های کاربردی ترمیک و کوتاه‌مدت هنری می‌توانند برای ثبت‌نام، دریافت مشاوره‌های تخصصی و یا کسب اطلاعات بیشتر به سایت تخصصی آموزش مراجعه یا همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ با شماره‌های ۶۶۹۶۴۶۱۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

هم‌چنین هنرجویان می‌توانند برای مشاوره و ثبت‌نام حضوری به نشانی خیابان انقلاب خیابان وصال شیرازی کوچه شفیعی پلاک۴ مرکز هنر جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران مراجعه حضوری داشته باشند.

دیگر خبرها

  • فارغ‌التحصلان بدون مهارت مشکل پیش‌رو نظام آموزشی
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • بررسی راهکارهای رفع چالش های ارزی فعالان اقتصادی
  • مخبر: رویه فعلی ثبت سفارش واردات کالا و تخصیص ارز باید تغییر کند
  • راهکارهای رفع چالش های ارزی فعالان اقتصادی بررسی شد
  • مخبر: رویه فعلی ثبت سفارش و تخصیص ارز باید تغییر کند
  • مشارکت اتاق بازرگانی برای توسعه مهارت‌آموزی در دوره متوسطه دوم
  • راهکار‌های رفع چالش‌های ارزی فعالان اقتصادی بررسی شد
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • سنجش مهارت بيش از 30 هزار نفر در استان خراسان شمالی انجام شد