Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: هرمزگان استان فرصت‌ها در زمینه سرمایه گذاری است و سرشار از ظرفیت‌های سرمایه گذاری چه در حوزه نفت و گاز، بنادر، حوزه گردشگری، چه صنایع و معادن و چه حوزه‌ی کشاورزی و شیلات بوده و پس این فرصت طلایی را از دست ندهید.

وی اظهار داشت: باید اعتماد لازم را برای سرمایه گذاران ایجاد کرد و از آنها حمایت کنیم بستر سرمایه گذاری در هرمزگان مهیا است و ما باید برای کشورهای منطقه و حاشیه‌ی خلیج فارس که با آنها مراوده اقتصادی هم داریم الگوی خوبی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون انرژی در مجلس تصریح کرد: همه ی دولتی‌ها باید کار و امورات سرمایه گذاران را تسهیل، و سرعت داده و راه را برای آنها باز کنند و در مدت زمان مقرر این کار را انجام دهند اگر این اتفاق بیوفتد اعتماد مضاعفی را پیدا می‌کنند و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری پیش قدم خواهند شد چون هرمزگان بستر تجارت، بستر درآمد، بستر کار و تلاش است.

مرادی ادامه داد: هرمزگان جدا از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که دارد یک ظرفیت خوب دیگر آن مردمان خونگرم و سخت کوشی دارد حتی بزرگان ما در صیادی در چه شرایط سخت و با چه امکانات اندک دریانوردی می‌کردند و دستاورد آن نوجوان رشد و سخت کوش هرمزگان است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس تصریح کرد: مجمع نمایندگان، همه در جهت معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان هستند و سعی و تلاش آنها این بوده که بتوانند زمینه سازی برای حضور سرمایه‌گذار باشند و البته رویکرد مجلس هم این بوده است که همیشه از بخش خصوصی حمایت کند.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم شروع این همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری که استارت شروع آن در اوایل سال جدید آغاز شده، در ادامه این سال هم شاهد تحول و پیگیری در خصوص جذب سرمایه گذار باشم و هر کدام از ما چه با قلم چه با زبان و چه با قدم بتوانیم کاری را در این خصوص انجام دهیم.

کد خبر 4594181

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد مرادی مجلس شورای اسلامی جذب سرمایه گذاری استانداری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش تولیدات کشاورزی کشور ۷۰ میلیارد دلار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ عوض علیزاده مقدم در جلسه تبیین سیاست‌ها و نقش صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان‌شمالی بر برنامه محور بودن بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت اجتماعی بهره برد و در تامین مالی تنها به بانک‌ها متکی نشویم به گونه‌ای که باید ابزار‌های مالی جدیدی احصا و از نظرات افراد نخبه استفاده شود.
وی در ادامه افزود: مردم در حوزه کشاورزی حضور فعالی دارند که برای رفع مشکلات باید از ظرفیت خود آنها بهره بگیریم.

برنامه ریزی برای توسعه بخش کشاورزی باید هدفمند باشد
رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی هم در این جلسه بابیان اینکه تنها ۳.۶ درصد سرمایه‌گذاری استان خراسان شمالی در بخش کشاورزی است گفت: باید این میزان با برنامه ریزی هدفمند افزایش یابد.
محمد محمدزاده اضافه کرد: براساس برنامه‌ها باید سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان به هشت درصد برسد که برای رسیدن به این مهم باید تلاش‌ها مضاعف شود.
وی افزود: پیشران اقتصادی خراسان شمالی در بخش کشاورزی است بنابراین سرمایه گذاری‌ها نیز باید به این بخش هدایت شود.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: خراسان شمالی ۳۹۳ هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد که از مجموع این سطح ۱۰۹ هزار هکتار اراضی آبی و ۲۸۴ هزار هکتار اراضی دیم است.
محمدزاده با بیان اینکه خراسان شمالی دارای ۵۹ محصول باغی و زراعی است، بیان کرد: سالانه بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در این استان تولید می‌شود که نیازمند سرمایه‌گذاری در این حوزه برای افزایش درآمد کشاورزان است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های خراسان شمالی در حوزه دامپروری نیز گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد دامی در استان نگهداری و پرورش داده می‌شود که صندوق بخش کشاورزی با مشارکت اتحادیه‌ها باید به این بخش ورود پیدا کند.

دیگر خبرها

  • تعامل و همکاری دستگاهها لازمه ی تحقق شعار سال
  • نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیل‌گری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • دولت حضور بخش خصوصی خالص در عرصه‌های اقتصادی را تسهیل کند
  • بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود/ ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت اساتید پیشکسوت
  • ثبت سفارش خودرو‌های هیبریدی و برقی برای واردات به منطقه آزاد کیش
  • ارزش تولیدات کشاورزی کشور ۷۰ میلیارد دلار است
  • عزم اوقاف زنجان برای سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم
  • افزایش ۱۶ برابری درآمد موقوفات زنجان
  • ظرفیت‌های مردمی و دولتی پای کار ترویج طرح «زندگی با آیه‌ها» باشند