Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی شهید زارعی با اشاره به ویزیت 800 نفر افراد محروم توسط چشم پزشک در روستاهای بشاگرد بیان گفت: 100 نفر از افراد ویزیت شده به درمانگاه علی ابن ابیطالب اصفهان اعزام و درمان و جراحی چشم آنان صورت گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محسن زارعی، مسئول گروه جهادی شهید زارعی بشاگرد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گروه جهادی شهید زارعی بشاگرد جهت محرومیت زدایی، خدمات رسانی و ایجاد اشتغال درسال1391 تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول گروه جهادی شهید زارعی با بیان اینکه گروه جهادی شهید زارعی امسال را پررونق تر از سال های قبل آغاز کرده است، گفت: با توجه به نبود پزشک متخصص در روستاهای محروم بشاگرد در یک ماه اخیر بیش از  170 نفر توسط پزشک و ماما در بلبل آباد و بعضی روستاهای همجوار ویزیت ودرمان رایگان شدند.

زارعی عنون کرد: نوروز 1398 باهمکاری گروه جهادی شهید شاطری و سازمان آبخیزداری هرمزگان سد سنگی ملاتی به طول 38 متر، ارتفاع دو متر و دستک سه متر در روستای بلبل آباد برای تامین آب شرب و نیاز کشاورزان ساخته شد.

وی با اشاره به ویزیت 800 نفر افراد محروم توسط چشم پزشک در وستای بلبل آباد، شهر سردشت و منطقه گافر بیان کرد: 100 نفر از افراد ویزیت شده با همکاری گروه جهادی شهید شاطری و مسئولین جهادی بیمارستان فوق تخصص فیض به درمانگاه علی ابن ابیطالب اصفهان اعزام و درمان و جراحی چشم آنان صورت گرفت.

مسئول گروه جهادی شهید زارعی با بیان اینکه درمان افراد مبتلا به بیماری چشمی همچنان در مناطق محروم بشاگرد ادامه دارد، گفت: ایزدمنان راشاکریم که توفیق حاصل نمود سال 1398 را همچون سال های پیشین با برنامه های متنوع جهادی، فرهنگی، عمرانی و پزشکی، به‌مدت یک ماه در مناطق محروم بشاگرد با همت و تلاش جهادی اهالی بلبل آباد و همکاری گروه جهادی شهید شاطری و کادر پزشکی بیمارستان فیض اصفهان آغاز کرده ایم.

زارعی با اشاره به کارهای صورت گرفته توسط این گروه در سال های گذشته عنوان کرد: از سال 1391 تا 1395 به ساخت سیل بند و آب بندهای کوچک با کشاورزان روستاهای مختلف بشاگرد همکاری داشتیم و در سال 1396 خارج از روستای بلبل آباد در شهرک مطهر باحمایت و همکاری گروه جهادی شهیدشاطری حیاط مدرسه شبانه روزی ساخته شد.

وی با بیان اینکه کمک های جهادی این گروه تنها به روستاهای بشاگرد ختم نمی شود، گفت: سال گذشته با همکاری گروه جهادی شهید شاطری ۳۰ نفر از گروه جهادی شهید زارعی به منطقه سیل زده کرمانشاه جهت ساخت 30 سرویس بهداشتی و حمام اعزام شدند.
مسئول گروه جهادی شهید زارعی خاطر نشان کرد: راه اندازی مرغداری سنتی، توسعه و رونق محصولات کشاورزی وکشت گیاهان دارویی برای اشتغال افراد محروم از دیگر برنامه هاست که توسط گروه جهادی شهید زارعی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به همت ستاد اجرایی فرمان امام ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع بارش‌های سیل آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

محمدترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیر‌های زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • افراد مبتلا به آب‌سیاه نقاشی‌های معروف را چه شکلی می‌بینند؟ (+عکس)
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • جزییات تازه از اسم بیماری که ترانه علیدوستی به آن مبتلا شده است
  • این چای برای افراد مبتلا به فشار خون توصیه شده