Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین گروه تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم چین می شود.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا که گزینشی المپیک ۲۰۲۰ نیز هست از ۲۹ فروردین در شهر نینگبو چین آغاز می‌شود.
ایران در بخش زنان از دسته ۵۵ کیلوگرم و در مردان از دسته ۸۱ کیلوگرم نماینده دارد.
تیم وزنه برداری ایران در دو گروه عازم مسابقات می‌شود که گروه اول امروز پنجشنبه راهی چین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه دوم هم یکشنبه هفته آینده عازم محل مسابقات خواهد شد.
در گروه اول، مصطفی جوادی، مسعود چترایی، علی میری، سید ایوب موسوی از تیم مردان و پوپک بسامی، مریم زارع، ابریشم ارجمند خواه، الناز باجلانی و سیده الهام حسینی از تیم بانوان حضور دارند.
محمدحسین برخواه و اکبر خورشیدی سرمربی و مربی تیم مردان، بهرامی نایب رییس بانوان و مریم امرالله مربی تیم بانوان گروه اول را همراهی می‌کنند.
در گروه دوم رضا بیرالوند، امیر حقوقی، علی هاشمی، کیا قدمی، سعید علی حسینی و علی داودی از تیم مردان و پریسا جهانفکریان و مرضیه قنبری از تیم بانوان حضور دارند. علی جباری مربی تیم ملی و علی مرادی رییس فدراسیون گروه دوم را همراهی می‌کنند.

در این مسابقات و در بخش مردان، ایران، چین میزبان مسابقات و قزاقستان سه تیم مدعی آسیا، با ترکیب کامل شرکت کرده اند از این رو برای کسب عنوان قهرمانی آسیا رقابت جدی را با یکدیگر دارند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور

عبدالعلی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی شهر زاهدان برگزار خواهد شد، اعزام شد.

رئیس هیأت ووشو آذربایجان شرقی عنوان کرد: تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی که برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کند که با ترکیب پرستو جبلی، مهدیه خوش صفت و مربیگری و سرپرستی خانم پورثابت به این مسابقات اعزام شد.

ابراهیمی اذعان داشت: مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از امروز بیست و هشتم تا بیست و نهم فروردین ماه در زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6079820

دیگر خبرها

  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور