Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:10:12 GMT

سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در تالش توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۸۷۱

سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در تالش توقیف شد

آستارا - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی تالش از کشف و توقیف سه قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز در این شهرستان در راستای اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات خبر داد.

سرهنگ حسین جمال دار روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این سلاح ها در هفته جاری در چند روستا کشف شد و در این رابطه، سه متهم 40 تا 47 ساله به دادگاه معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نگهداری یا حمل غیر مجاز سلاح توسط افراد فاقد صلاحیت بکارگیری آن، موجب ترس، نگرانی و سلب امنیت جامعه می شود و نیروی انتظامی با مصادیق آن برخورد می کند.
جمال دار ادامه داد: شکار حیوانات، تابع مقررات و ضوابط قانونی خاص است و رعایت نشدن آن از سوی هر فردی، پیگرد قانونی دارد.
فرمانده انتظامی تالش از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک به حمل یا نگهداری سلاح غیر مجاز، مراتب را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7106 / 7124 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اسلحه شكاري نيروي انتظامي تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: در اجرای طرح برخورد با انشعابات غیرمجاز آب و صیانت از منابع آبی،  ۲۱۹ فقره انشعاب غیرمجاز آب پارسال در این شهرستان مرزی استان شناسایی و با پرداخت جریمه و خرید انشعاب قانونی به انشعاب مجاز تبدیل شد.

محسن چهکندی افزود: این انشعاب‌های غیر مجاز با فعالیت گشت‌های مشترک آب و فاضلاب با همکاری نیروی انتظامی با عنوان گشت آب شناسایی شد.

وی با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز بیشتر مربوط به بخش‌های مسکونی، تجاری و باغ‌ها بود، گفت: علاوه بر این تعداد ۹۰ فقره انشعاب غیرمجاز در قالب این طرح پارسال در شهرستان خواف قطع شد.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف در خصوص زیان‌های انشعابات غیرمجاز آب گفت:: مصرف غیرمجاز آب نه فقط موجب هدر رفت این مایه حیاتی می‌شود، بلکه به شبکه توزیع آب نیز آسیب می‌رساند و حقوق مشترکان قانونی را تضییع می‌کند.

چهکندی گفت: گشت آب به صورت مستمر در سطح مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف در حال فعالیت و شناسایی انشعابات غیرمجاز هستند.

شهرستان خواف بیش از ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب دارد که ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.

خواف  در جنوب شرقی خراسان رضوی قرار دارد  و با افغانستان هم مرز  است.

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • جمع آوری و طرد ۸۰۰۰ اتباع غیرمجاز از تفرجگاه‌های استان تهران