Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز تحقیقات ریز فناوری به منظور ایجاد بستر مناسبی برای فعالیت محققین کشور جهت راه اندازی و توسعه روش‌های درمانی و تشخیصی مؤثر در ارتقا سلامت جامعه در دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی شد.

این مرکز بر آن است که با انجام فعالیت‌های پژوهشی کاربردی و تولید علم مبتنی بر نیازهای جامعه، نقش مؤثری در ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان مراکز آموزش عالی مرتبط با هدف و رسالت مرکز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رشته تغذیه بالینی در مقطع کارشناسی ارشد از نیمسال دوم ۹۸-۹۷ در گروه علوم تغذیه دانشکده بهداشت این دانشگاه راه اندازی شد و داوطلبان می‌توانند این رشته را انتخاب کنند.

دانش آموختگان این رشته از توانایی ارائه خدمات و مراقبت‌های تغذیه بالینی در بیمارستان برخوردار خواهند بود و راه اندازی این رشته از جهت بالا بردن کیفیت آموزشی و درمانی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها اهمیت دارد.

از مهرماه سال ۱۳۹۸ تعداد ۵ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در رشته تغذیه بالینی در دانشگاه علوم پزشکی ایران پذیرفته خواهند شد.

کد خبر 4593713

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ایران مراکز تحقیقاتی تغذیه تصویب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی