Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@10:53:29 GMT

تکمیل موزه دفاع مقدس 200 میلیارد ریال نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۵۹۷۴

تکمیل موزه دفاع مقدس 200 میلیارد ریال نیاز دارد

سمنان- ایرنا- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: 200 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرکز استان نیاز است.

سرهنگ محمدحسن سلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس رایزنی های انجام شده و همکاری دولت و شهرداری سمنان تا پایان سال 98 عملیات ساخت، بهره برداری و تجهیز این مرکز فرهنگی به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: تا پایان تیر 98 ساختمان، فرهنگ سرا و محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بهره برداری می شود و تا پایان امسال برنامه تجهیز مجموعه به اتمام خواهد رسید.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: تاکنون بیش از 240 میلیارد ریال برای ساخت این مجموعه فرهنگی هزینه شده و به گفته منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان تکمیل این طرح از اولویت های اساسی دولت برای سال 98 در استان است.
وی تصریح کرد: تاکنون 60 میلیارد ریال از محل مصوبه سفر سال گذشته رئیس جمهوری و هیات دولت به استان سمنان برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرکز استان تخصیص یافت.
به گزارش ایرنا، ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان در سفر سال 1385 رهبر معظم انقلاب به استان مصوب و در 1387 عملیات اجرایی آن در 120 هزار متر مربع آغاز شد.
استان سمنان در دفاع مقدس سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7339/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي موزه دفاع مقدس مركز فرهنگي بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هیمنه و قدرت ارتش در ۸ سال دفاع مقدس سبب شد تا این جنگ به رغم تمام عداوت‌ها به نفع ایران تمام شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070474 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد