Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@22:16:05 GMT

زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی؟

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۰۲۶

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان از خریداری و ثبت سفارش کتاب‌های درسی در کلیه پایه‌های تحصیلی تا تاریخ ۲۰ خرداد خبر داد. ناطقان: نادر جهان‌آرای امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز پیش‌فروش کتاب‌های درسی در کلیه مقاطع تحصیلی اظهار کرد: مدیران و دانش‌آموزان کلیه واحدهای تحصیلی می‌توانند با مراجعه به سایت و با خیالی آسوده به‌صورت تکی و یا گروهی به خرید و سفارش کتاب بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه دانش‌آموزان برای خرید کتاب هیچ عجله‌ای از خود به خرج ندهند گفت: سایت از ۹ روز گذشته و تا تاریخ ۲۰ خرداد باز و هیچ‌گونه نگرانی از بابت تمام شدن کتاب وجود ندارد و در صورت تمام شدن کتاب هم تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

مدیرکل آموزش پرورش استان گیلان با اذعان به اینکه تاکنون ۸۰ درصد کتاب‌های پایه تحصیلی ابتدایی در استان گیلان خریداری‌شده است تصریح کرد: به‌طور متوسط هرساله ۳۳ هزار دانش‌آموز در یک‌پایه تحصیلی در استان گیلان تحصیل‌کرده و بر این اساس همکاران در آموزش پرورش با مکاتباتی که با تهران داشتند موفق به خریداری ۸۰ درصد کتاب‌های شش‌پایه ابتدایی شده تا در اختیار دانش‌آموزان قرار دهند.

جهان‌آرای با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی در صورت نیاز می‌توانند به کتاب‌فروشی‌های شهر خود مراجعه کنند افزود: در صورت تمام شدن کتاب در سایت اولیای دانش‌آموزان می‌توانند در تاریخ مقرر که از طرف آموزش پرورش اعلام می‌شود به کتاب‌فروشی‌های محل خود مراجعه و کتاب خود را خریداری کنند.
منبع: فارس برچسب ها: ثبت سفارش ، کتاب های درسی ، پایه های تحصیلی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ثبت سفارش کتاب های درسی پایه های تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز در استان آغازشد.
مهدی منتجب افزود: امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز ازدهم تیرماه آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امکان ثبت کتاب های درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار استان اصفهان وارد شده است، گفت: این کتاب‌ها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است .
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زمان تحویل کتاب ها از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست وششم شهریورماه اعلام کرد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه های ورودی است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان | جزئیات درباره ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • قیمت کتاب‌ های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان مشخص شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید