Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران صبح روز سه شنبه ۲۷فروردین ماه۹۸ با حضور در منطقه۲۱ از پروژه های مشارکتی این منطقه بازدید کرد و در خاتمه نیز جلسه نظارت ستادی حوزه ترافیک منطقه۲۱ برگزار شد.
به گزارش امتداد ، رحمانی شهردار این منطقه در ابتدای جلسه با بیان ویژگی های جغرافیایی و منحصر بفرد این محدوده شهری گفت: وجود سه بزرگراه مهم مواصلاتی شهید لشگری، آزادگان و فتح در محدوده منطقه۲۱، وظیفه خطیری را بر دوش خدمت گزاران حوزه شهری این منطقه نهاده و بحمدا… با اصلاحات هندسی انجام شده در معابر اصلی و پرتردد ورودی غربی پایتخت، آمار تصادفات و خسارات ناشی از آن در سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: متاسفانه منطقه۲۱ در مبحث حمل ونقل عمومی به ویژه خطوط ریلی و LRT با مشکل روبروست، البته جلساتی در این زمینه با مشاورین این طرح و کارشناسان سازمان برگزار شده و طرح مطالعاتی مترو و LRT به نتایج خوبی رسیده است.
رحمانی در همین خصوص یادآور شد: با حمایت هایی که از ایده ها و طرح های مشارکتی انجام شد، توانستیم اولین پل عابرپیاده بر روی بزرگراه را به روش کاملا مشارکتی با مشارکت و تبلیغات از سوی صنایع به انجام برسانیم.
پورسیدآقایی معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران در ادامه این جلسه با تاکید ویژه بر ادامه خطوط BRT و یا خط مترو در صورت امکان به سمت منطقه۲۱ گفت: با هدف جلوگیری از ورود اتوبوس های شهرک های اقماری به سمت میدان آزادی و مبادی داخلی شهر تهران و همچنین اشباع به واسطه ترافیک بیش از حد صبحگاهی، مقرر شد طرح های مطالعاتی درخصوص ادامه خطوط BRT و یا خط مترو در صورت امکان به سمت منطقه۲۱ به سرعت آغاز و نتایج بررسی کارشناسی شود.
وی در پایان با تاکید بر نصب دوربین های کنترل سرعت در معابر بزرگراهی که مورد درخواست اکثر مناطق نیز است، افزود: دوربین به عنوان عاملی ثابت و بی خطر می تواند نقش بسیار مهمی در کاهش تصادفات و تخلفات داشته باشد، زیرا سرعت گیرها به ویژه در زمستان خود به تنهایی عاملی خطرساز هستند.
پورسیدآقایی در خاتمه نیز با ابراز خرسندی از اقدامات نوین و انجام پروژه های مشارکتی در سطح منطقه۲۱ باتوجه به اوضاع مالی کنونی شهرداری تهران، از زحمات شبانه روزی شهردار این منطقه قدردانی کرد.
لازم به ذکر است؛ معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران و هیات همراه صبح زود به محض ورود به منطقه۲۱ از تمامی پروژه های مشارکتی بازدید کرده و در خاتمه ی جلسه نظارت ستادی حوزه ترافیک منطقه۲۱ نیز مجددا از مسیرهای پیش بینی شده برای توسعه BRT و LRT، ایستگاه نیک پسندی، زمین موردنظر جهت ایجاد پایانه در وردآورد و … با هدف ایجاد زمینه فکری جهت تصمیم گیری و برنامه ریزی مطالعاتی دیدن کردند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند

 آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار مسئول و فرماندهان بسیج ادارات استان قم،عنوان کرد: خروجی این مجموعه، خدمت به مردم و در راستای انقلاب شکوهمند اسلامی ماست.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: جامعه امروز اگر بخواهد در مقابل دشمنان کینه‌توز ما مقاومت کند و توطئه‌های آنان را خنثی سازد، علاوه بر کارکرد‌هایی که مسئولین باید داشته باشند اعم از حل مشکلات اقتصادی، اداری و فرهنگی، باید همدلی و همراهی نسبت به یکدیگر داشته باشند تا این فضای خیرخواهانه، دل‌ها را به هم نزدیک کند و در نهایت موجب گره گشایی از کار خود مردم شود.

امام جمعه قم عنوان کرد: معتقدم بخش قابل توجهی از مسائلی که جامعه با آن درگیر است علاوه بر مسائل اقتصادی و ارزش‌های فرهنگی راجع به مشکلات مردم در مراجعه به ادارات است. عملکرد ادارات در پاسخگویی و حل مشکلات مردم می‌تواند بخش قابل توجهی از رضایت‌مندی یا نارضایتی مردم را به دنبال داشته باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن یادآوری شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، خطاب به مسئولین ادارات تصریح کرد: با عزمی آهنین تصمیم بگیرید که گره‌گشای مشکلات مردم باشید و با روی گشاده با ارباب رجوع برخورد مناسب داشته باشید.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موفقیت عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی بیان کرد: پیشرفت‌هایی که سبب موفقیت فرزندان این مرز و بوم در پاسخ به رژیم صهیونیستی شد که با استراتژی پیچیده‌ای نیز همراه بود، در شرایط رفاه رقم نخورد. باید قدر نعمت انقلاب را بدانیم که چنین توانمندی را برای کشور به وجود آورده است.

آیت الله حسینی بوشهری خطاب به مسئولین افزود: در این شرایط که دشمن در تلاش است با سوء استفاده از مسائل مختلف میان مردم و نظام فاصله و شکاف ایجاد کند، باید تلاش کنید تا با راه انداختن کار مردم، رضایتمندی عمومی را افزایش دهید.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان کرد: راه انداختن کار مردم به معنای انجام کار‌های خلاف قانون نیست؛ بلکه اجرای قانون، تلاش در جهت کوتاه کردن بوروکراسی اداری، راهنمایی درست و برخورد مناسب از جمله مصادیق راه انداختن کار مردم در ادارات هستند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حدیثی از امام رضا (علیه السلام) پرداخت و بیان کرد: از حضرت در خصوص بهترین بندگان خدا سؤال شد. حضرت در جواب چند ویژگی را ذکر کردند «اَلَّذینَ اِذا اَحْسَنُوا اسْتَبْشَرُوا» یعنی کسانی که اگر کار خوبی انجام دهند، احساس نشاط و شادابی می‌کنند «وَ اِذا اَساؤُوا اسْتَغْفَرُوا» و اگر کار ناشایستی از آنها سر بزند، به سرعت در خانه خدا می‌روند و استغفار می‌کنند «وَ اِذا اُعْطُوا شَکَرُوا» و هر گاه چیزی به آنان داده شود، شکر می‌کنند لَئِن شَکَرتُم لَأَزیدَنَّکُم «وَ اِذَا ابْتَلَوْا صَبَرُوا» و وقتی مشکلی پیش آید، صبر می‌کنند «وَ اِذا غَضِبُوا عَفَوا» و در زمان خشم می‌بخشند.

در ابتدای این جلسه، سردار سید جواد هاشمی، مسوول بسیج ادارات استان قم، گزارش مختصری از اقدامات این نهاد ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • اجرای طرح انتخاب مشارکتی ارقام گندم دیم (PVS) در منطقه بکشلوچای
  • مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی
  • مسوولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری
  • یک داور قدیمی دیگر با کت و شلوار مدیریتی!
  • اجرای طرح انتخاب مشارکتی ارقام گندم دیم (PVS) در منطقه بکشلوچای 
  • جلسه مهم در باشگاه تراکتور برای خمس