Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدی با بیان اینکه «طرح جهاد همبستگی ملی» اقدام خوبی است، گفت: در این زمینه علاوه بر کمک از مساجد و اصناف از ادارات هم می توان کمک گرفت و یقین دارم که مردم عزیزمان با برای برطرف کردن مشکلاتی که برای سیل زدگان ایجاد شده اقدام خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی زاهدی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص طرح «جهاد همبستگی ملی» برای کمک به سیل زدگان کشور که از سوی رییس سازمان بسیج مستضعفین اعلام شد و محور قرار گرفتن مساجد در این طرح و ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده اظهار کرد: زمانی که از بسیج سخن به میان می آید؛ بسیج را به عنوان یک حرکت مجاهدانه و عاشقانه در هر حوزه ای که مورد نیاز کشور باشد باید تلقی کنیم که حضور پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد: بسیج تفکری جهادی و انقلابی است که کاملا در خدمت مردم می باشد؛ بسیج همواره در سختی ها و ناملایمات پای کار بوده است؛ یکی از حوزه هایی که بسیج  در آن ورود داشته است مسئله سیل اخیر است؛ هر چند که در گذشته در موضوعاتی همچون زلزله، دفاع مقدس، مباحث علمی و فعالیت های صنعتی و موشکی فعالیت داشته اند.

زاهدی با بیان اینکه «طرح جهاد همبستگی ملی» اقدام خوبی است، گفت: در این زمینه علاوه بر کمک از مساجد و اصناف از ادارات هم می توان کمک گرفت و یقین دارم که مردم عزیزمان با برای برطرف کردن مشکلاتی که برای سیل زدگان ایجاد شده اقدام خواهند کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: یقین دارم ملت ایران و حتی دیگر ادیان رسمی کشور پای کار خواهند آمد و ملت ایران ملتی است که همبستگی ملی در بین آنان زیاد است.

این مقام مسئول افزود: همان گونه که در اقدام اخیر آمریکا و تروریست اعلام کردن سپاه در مجلس علی رغم حضور اقلیت های دینی و وجود احزاب و گروه های مختلف 98.5 درصد مجلسی ها علیه اقدام امریکا رأی دادند؛ رأیی که شبیه به رأیی است که جمهوری اسلامی ایران داده شده.

زاهدی در پایان خاطر نشان کرد: همبستگی ملی در جاهایی که مشکلاتی در کشور ایجاد شود خوشبختانه در ملت هم بالا است و از بسیج هم تشکر می کنم که اینگونه به صحنه آمده است.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ نظامی به حمله اسرائیل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با خانم یوکو کامیکاوا، وزیر امور خارجه ژاپن، در خصوص موضع جمهوری اسلامی ایران پیرامون اقدام اخیر دفاع مشروع نیروهای مسلح کشورمان علیه رژیم متجاوز صهیونیستی، همچنین ضرورت ایجاد آتش بس فوری در غزه و اهمیت امنیت دریانوردی در منطقه گفتگو و تبادل نظر کرد.

امیرعبداللهیان در این گفتگو ضمن تشریح ضرورت و ابعاد اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب دفاع مشروع و هشدار و پاسخ تنبیهی به حمله گستاخانه رژیم اسراییل بر سفارت کشورمان در دمشق، تاکید کرد، اقدام نظامی ایران بسیار دقیق و حساب شده علیه پایگاه‌های نظامی و اطلاعاتی مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

امیرعبداللهیان با تاکید بر عزم راسخ جمهوری اسلامی ایران در مسیر کمک به تقویت صلح و ثبات در منطقه افزود، این پاسخ نظامی به حمله اسرائیل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود و در صورت ارتکاب هر گونه اقدام ماجراجویانه بعدی از سوی رژیم اسرائیل، این بار پاسخ ایران قاطع، فوری و حداکثری خواهد بود.

امیرعبداللهیان با اشاره به نقش مهم کشور ژاپن به عنوان یکی از اعضای شورای امنیت و گروه هفت اظهار داشت: ریشه اصلی بحران در منطقه به جنگ غزه برمی‌گردد و جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های دیپلماتیک خود را به منظور ایجاد یک آتش بس پایدار ادامه خواهد داد و از ژاپن و اعضای گروه هفت همین انتظار را دارد.

خانم یوکو کامیکاوا وزیر امور خارجه ژاپن نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت انسانی در غزه و گسترش دامنه درگیری‌ها در منطقه، بر اهمیت ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه، تداوم رایزنی‌ها و گفتگوهای چند جانبه و دوجانبه در جهت توقف فوری جنگ و بازگشت صلح و ثبات به منطقه تاکید کرد.

خانم کامیکاوا با یادآوری موضع صریح کشورش در محکومیت حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهار داشت؛ ژاپن معتقد است که حمله به اماکن دیپلماتیک غیرقابل پذیرش است.

وی همچنین بر اهمیت جلوگیری از تشدید و گسترش تنش و درگیری در منطقه برای ژاپن و لزوم خویشتنداری حداکثری همه طرف‌ها تاکید کرد و خاطر نشان نمود که نسبت به تبعات تشدید تنش و درگیری بر ثبات و امنیت منطقه و در معرض تهدید قرار گرفتن امنیت دریانوردی به همه طرف‌ها توجه داده‌ایم.

وزرای امور خارجه ایران و ژاپن در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به گسترش مناسبات دوجانبه میان تهران و توکیو، بر تداوم رایزنی‌ها و گفتگوها در جهت ایجاد آرامش، صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.

کد خبر 6080338 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • پاسخ نظامی به حمله اسرائیل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر
  • نور نیوز ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی نیست
  • سازمان جهانی بهداشت اقدام عملیاتی برای رسیدن کمک‌های انسانی به غزه انجام دهد
  • جمهوری اسلامی ایران صلح طلب، اما جنگ بلد
  • بیانیه رئیس مرکز در حمایت از عملیات موشکی سپاه و اعلام آمادگی در راستای تحکیم همبستگی ملی
  • دمشق: حملات ایران در چارچوب دفاع از خود بود
  • ابراز همبستگی رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق
  • ۱۰ هزار دفتر اسناد رسمی الکترونیکی می‌شوند
  • وصول مطالبات معوقه بانکی به ارزش ۴۷۰ هزار میلیارد