Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو کاپرا با کامیونت ایسوزو دو نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.این حادثه ساعت 22:45 دقیقه شامگاه چهارشنبه، بیست و هشتم فروردین در کیلومتر 10 جاده خرم‌آباد به کوهدشت در منطقه سراب چنگایی رخ داد و مجروحان با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرنشینان خودرو کاپرا از کارکنان پُر تلاش بنیاد مسکن استان اردبیل بودند که برای کمک به سیل‌زدگان به لرستان آمده بودند و متاسفانه در این حادثه دو نفر از کارکنان بنیاد مسکن اردبیل فوت شدند و سه نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.
مرتضی چغلوند، رئیس پلیس راه لرستان در این رابطه، گفت: 50 درصد علت حادثه راهداری و 50 درصد نیز راننده کامیونت ایسوزو گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته / علت چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه راهور فراجا درخصوص علت وقوع حادثه تصادف امروز در استان سمنان گفت: این حادثه به دلیل خستگی، خواب آلودگی و سپس انحراف به چپ یکی از خودرو‌ها رخ داده است.

وی با اشاره به این مطلب که در این حادثه متأسفانه ۹ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند گفت: بار‌ها از رانندگان عزیز خواهش کرده ایم که در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

سردار مؤمنی تصریح کرد: در همین حادثه امروز اگر راننده خودرو‌ها استراحت کافی می‌داشتند چنین حادثه‌ای رخ نمی‌داد و اینگونه مردم عزیز خاطرشان مکدر نمی‌شد.

رئیس پلیس راه راهور فراجا تصریح کرد: در حال حاضر در اکثر محور‌ها ترافیک پرحجم و روانی شاهد هستیم.

وی افزود: در محور‌های شمالی نظیر هراز و چالوس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سردار مؤمنی گفت: برای روز ۱۲ و ۱۴ فروردین هم تلاش خواهیم کرد تا در مسیر جنوب به شمال چالوس و هراز محدودیت اعمال شود تا مسافران نوروزی به راحتی از استان‌های شمالی به استان‌های خود بازگردند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت شکسته شد!
  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت و سواری در یک روستای شهرستان آرادان
  • علت تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته
  • تصادف پژو و سوناتا با ۹ کشته +عکس
  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته / علت چه بود؟
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم