Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:43:49 GMT

سیلابهای فروردین ماه 101 راه در خراسان رضوی را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۱۸۴

سیلابهای فروردین ماه 101 راه در خراسان رضوی را مسدود کرد

مشهد - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارشهای شدید و سیلاب فروردین ماه جاری 2 جاده اصلی، 19 جاده فرعی و 80 راه روستایی در این استان را مسدود کرد.

ابراهیم نصری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش راهداران 2 جاده اصلی و 18 جاده فرعی در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد و اینک راه فرعی بردسکن - عشق آباد در شهرستان بردسکن مسدود می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: از 80 راه روستایی مسدود شده نیز 68 راه بازگشایی شده و راه های روستایی حصار - حاتم قلعه در حوزه درگز، کورشک - تکه میدان در گناباد، نقاب - حسین آباد در شهرستان کاشمر و سنگرد - حسین آباد در سبزوار همچنان بسته است.
وی گفت: راه روستاهای تکمار ، جعفرآباد و رامشین (از میدان بسیج نقاب) در شهرستان جوین، زیبد و زیرخان در گناباد، روستاهای چنار و ناری در حوزه شهرستان فریمان و روستای پس کمر در شهرستان سرخس به علت سیلاب، طغیان رودخانه و ریزش کوه همچنان مسدود می باشد.
نصری ادامه داد: در حال حاضر بارش باران در هیچیک از راههای خراسان رضوی گزارش نشده و تردد در جاده های استان به صورت روان جریان دارد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی سامانه جدید بارشی از عصر امروز وارد استان شده و تا اواخر هفته آینده با بارشهای متناوب مناطق شمالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر جاده دارد که 6 هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.
3221 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد انسداد راه گزارش راهداري سيل98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته

الیاس آبده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشاگرد گفت: راه‌های روستایی مسدود شده بر اثر بارندگی های۲۷ فروردین در بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد تا پایان هفته بازگشایی می‌شود.

در این بارندگی راه ۱۰ حدود روستای بخش گافر و پارامون مسدود شد.

وی افزود: ماشین آلات و لودر به مناطقی که راه آن‌ها مسدود شده اعزام و راه‌ها به طور موقت باز شده و رفت وآمد برقرار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشاگرد گفت: ساخت راه روستا‌های خوشاب، ذهاب، ذهبارک، زمین عباسو، دهوست بالا، میهان، آخران، پارپیان و جنگل از برنامه‌های امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

۱۰ روستای بخش گافر و پارامون شش هزار نفر جمعیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند