Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:20:19 GMT

اعزام جهاد گران سبزواری به مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۲۰۹

اعزام جهاد گران سبزواری به مناطق سیل زده

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ ابراهیم برزویی مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت سبزوار امروز گفت: جهادگران سبزواری امروز در قالب چهار گروه جهادی برای امدادرسانی و کمک به هموطنان سیل زده اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این جهادگران به شهرستان آق قلا و پلدختر استان‌های گلستان و لرستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت سبزوار گفت: جهادگران بسیجی نیرو‌های متخصص در رشته‌های عمران، برق و امداد هستند که با تجهیزات لازم به منظور ترمیم خسارات سیل در آن مناطق فعال شده اند.
بروزیی افزود: سپاه سبزوار علاوه بر اعزام گروه‌های جهادی تاکنون یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی را به مناطق سیل زده کشور ارسال کرده است.
انتهای پیام // ف. ک
اعزام جهادگران به مناطق سیل زده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران امدادونجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده

علیرضا عبدیان گفت: تیم واکنش سریع آبفا کرمان، شامل: ۳۰ نفر از افراد با تخصص‌های متفاوت و تجهیزات، امکانات و ملزومات است که در صورت نیاز به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: با توجه به بارش‌های سیل آسا و وقوع سیل در برخی نقاط، کلیه تیم های امداد رسانی ما در ۲۵ شهرستان در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز، برای رفع حوادث احتمالی در تاسیسات آبرسانی، بدون فوت وقت به محل اعزام شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان بیان کرد: خوشبختانه تا کنون تاسیسات آبرسانی در جنوب استان دچار حادثه جدی نشده است و رفع حوادث با تثبیت شرایط در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد:  همچنین تانکر‌های سیار آبرسانی به‌منظور آبرسانی به مناطقی که دچار حادثه احتمالی می‌شوند در آماده‌باش قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  • اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار
  • زلزله «روداب» سبزوار خسارتی نداشت
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار