Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@22:19:23 GMT

مدیری که دانش آموزان را با تراکتور از سیل رد می کند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۲۱۵

مدیری که دانش آموزان را با تراکتور از سیل رد می کند

یک مدیر مدرسه در روستای یکه سعود از توابع شهرستان مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی چند هفته ای است که دانش آموزان را با تراکتور خود از جریان سیلابی رودخانه عبور داده و به مدرسه می رساند.

هادی درخشان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا هدف از این اقدام خود را احساس مسئولیت در برابر مردم و دانش آموزان این خطه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در روستای حسن آباد بخش جرگلان زندگی می کنم و هر روز باید برای رسیدن به مدرسه از رودخانه عبور کنم که در این مسیر 30 دانش آموز روستا را نیز به مدرسه می رسانم.

درخشان گفت: اگر رود سیلابی نباشد به راحتی می توان از آن گذر کرد اما هنگامی که آب بالا بیاید بهترین وسیله نقلیه برای تردد تراکتور است.

وی افزود: فراهم بودن شرایط تحصیل برای همه دانش آموزان از آرزوهای من است و دوست دارم همه بچه های این منطقه تحصیل کنند و در آینده به توسعه این شهرستان محروم کمک کنند.

این مدیر مدرسه روستای نوار مرزی خراسان شمالی افزود: مهم ترین دلیلی که تراکتور خریدم، نبود راه تردد مناسب برای رفت و آمد به مدرسه بود؛ در واقع در کنار دیگر استفاده ها از تراکتور، رفت و آمد دانش آموزان اهمیت زیادی برای من دارد.

وی با بیان این که تردد دانش آموزان از مسیر رودخانه مخاطره آمیز است، افزود: از این که در هنگام افزایش ارتفاع آب دانش آموزان را خودم به مدرسه می برم راضی هستم و همچنین خیالم هم آسوده است که مراقب کودکان و دانش آموزان هستم.

شهرستان 70 هزار نفری راز و جرگلان به مرکزیت شهر راز در 120 کیلومتری شمال بجنورد و در مجاورت مرز ترکمنستان قرار دارد.

بارندگی ها و وقوع سیلاب در نوروز امسال حدود 2 هزار میلیارد ریال به شهرستان راز و جرگلان خسارت وارد کرده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیل مدرسه مدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان ظرفیت‌های بالقوه مختلفی در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی، اقتصاد و معادن دارد که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

محمد کرمی روز پنجشنبه در نشست تشریح و تبیین برنامه‌ها در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال اظهار کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیتی عالی در حوزه گردشگری داشته که این حوزه یک اقتصاد قوی دارد به همین دلیل باید به این بخش توجه ویژه شود.

وی با اشاره به اینکه آورده کشورهای دیگر از حوزه گردشگری بسیار بالاست تصریح کرد: برای تحقق این موضوع باید طرح‌هایی آورد تا مشخص شود در هر قسمتی چه کاری می‌توان انجام داد به همین دلیل بسته‌های سرمایه‌گذاری باید آماده باشد که بتوان با برنامه‌ریزی پیش رفت.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: جوانان روستایی باید در روستاها ساماندهی شوند و اگر نیاز به آموزشی در حوزه‌های مختلف دارند آن‌ها را آموزش دهیم، نیازی نیست جوانان روستایی برای آموزش به جایی بروند بلکه باید تلاش کنیم مربی به آن روستا برود و اگر در زمینه مربی با کمبود مواجه هستیم می‌توانیم از دیگر استان‌های کشور برای آموزش جوانان روستایی مربی بیاوریم.

وی بیان کرد: تعداد زیادی مربی برای آموزش جوانان سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کرده‌اند اکنون که شرایط آن پیش آمده می‌توانیم برای آوردن مربی اقدام کنیم، هماهنگی‌های لازم برای کلاس‌های کنکور انجام شده تا گروه‌های جهادی اساتید را بیاورند و کلاس برگزار کنند.

کرمی با اشاره به اینکه به گروه‌های جهادی گفته شده نیازی به ساخت مدرسه در سیستان و بلوچستان نیست بلکه نیاز داریم دانش آموزانمان از نظر علمی توانمند شوند ادامه داد: مدرسه یکی از زیرساخت‌ها به شمار می‌رود اما اگر معلمی برای آموزش دانش آموزان نداشته باشیم ساخت مدرسه بی فایده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر مربی توانمند باشد با کلاسی که در چادر هم برگزار شود توان بالا بردن دانش آموزان را دارد اما اگر معلم با طریقه آموزش دادن به دانش آموزان آشنا نباشد هزاران امکانات هم که فراهم شود نمی‌تواند از آن استفاده درست کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری اعتکاف علمی در ۲۴ مدرسه آذربایجان شرقی همزمان با تعطیلات نوروزی
  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر