Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:16:09 GMT

تهیه وسایل سرمایشی برای سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۳۷۳

تهیه وسایل سرمایشی برای سیل زدگان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: مقدم رئیس قوه قضائیه را به خوزستان گرامی می‌داریم؛ سفر وی به این استان در کنار دیدار با عشایر عزیز با هدف دیدار با سیل‌زدگان و بررسی شرایط سیل انجام شده است.

وی افزود: تأمین خسارات سیل همانطور که رهبر عزیز تاکید کردند و دولت هم متعهد شده که پرداخت کند هر چند که این سیل برکاتی مانند پر شدن هورالعظیم نیز برای ما دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی جزایری ادامه داد: عزیزان سیل‌زده ما با هجوم گرما مواجه‌اند و زمان زیادی نداریم، آن‌ها که در فضای باز هستند و در هجوم گرما هستند، باید به مکان مسقف منتقل شوند تا با وسایل سرمایشی بتوان آن‌ها را خنک کرد.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان  در خصوص اسکان سیل زدگان تصریح کرد: برخی از این عزیزان خانه‌شان را آب گرفته و دچار آسیب شده  که دولت باید در این مورد حساس باشد و اقدامات لازم را انجام دهد، اما مردم، مراجع تقلید و بنگاه‌های اقتصادی نیز از سراسر کشور اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/م

لزوم کمک به مردم سیل زده خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان + فیلم

 سیل در عمان که از روز یکشنبه آغاز شده، جان ۱۸ نفر از جمله ۹ دانش‌آموز را گرفته است. جستجو‌ها برای یافتن دو شهروند مفقود شده نیز ادامه دارد. ‍

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نجات ۷ نفر از اهالی کنارک گرفتار در سیل + فیلم
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • وسایل حفاظت فردی در کار با برق
  • عکس/ امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان + فیلم
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • محافظت از شهرها در برابر تغییرات آب‌وهوا با معماری اقلیمی
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • اختلال در سیستم ایمنی بدن با گرمای شدید