Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران در بیانیه‌ای اقتدار و امنیت ایران اسلامی را مرهون حماسه‌سازی‌های ارتش و آحاد نیروهای مسلح دانست. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا،‌ مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت: 29  فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و روز حماسه‌سازان گران‌قدر و مدافعین سربلندی است که دوش بدوش همرزمان خود در سپاه پاسداران و آحاد نیروهای مسلح، اقتدار، امنیت و صلابت را برای سرزمین اسلامی ایران به ارمغان آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز ارتش، روز سرافرازی و روز سربلندی غیور مردان و دلاورمردانی است که بسیاری از آنان حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با لبیک تاریخی خود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) تاریخ‌ساز شدند.

ارتش سربلند ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز با رشادت و فداکاری موجب یأس و ناامیدی در اردوگاه تفرقه‌افکنان داخلی و قدرت‌های جهانی شده و دست در دست برادران سپاهی و بسیجی نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب کردند.

امیرحیدری: ارتش با هرتهدیدی قاطعانه برخورد می‌کند

 

 اکنون نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا با اقتدار، صلابت، انسجام و وحدت مثال‌زدنی در کنار سایر نیروهای مسلح اجازه هرگونه فکر پلید درباره این مرزوبوم را از دشمن سلب کرده است.

 ‏مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه ضمن گرامی داشت یاد و نام‌ شهدای عزیز ارتش، روز ارتش را به فرماندهان، مدیران و عموم ارتشیان گران‌قدر تبریک گفته و امیدوار است، ارتشیان عزیز و نیروهای مسلح در سایه الطاف الهی و منویات مقام معظم رهبری، اقتدار و امنیت پایدار را به مردم شریف ایران هدیه نمایند.

انتهای پیام/

R1010114/P/S4,38/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز چهارشنبه در پیامی به به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس شورای عالی امنیت ملی نوشت: همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق «وعده صادق» فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت‌های حکیمانه جنابعالی به عنوان رئیس این شورا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله ور ساختند.

وزیر دفاع افزود: بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیروهای مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امدادهای الهی به نمایش گذارد و بفرموده جنابعالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.

سرتیپ آشتیانی ادامه داد: برخود لازم می‌دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را از حمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جناب عالی به حضور تقدیم کرده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسالت می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است
  • تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های باشکوه عملیات وعده صادق شد
  • هم‌افزایی ارتش و سپاه در عملیات «وعده صادق» اقتدار دفاعی ایران را به جهان نشان داد