Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان گفت: ۲ امدادرسان اردبیلی در حین خدمت رسانی در مناطق سیل‌زده لرستان بر اثر سانحه تصادف جان باختند. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به جان باختن دو امدادرسان اردبیلی در مناطق سیل‌زده لرستان اظهار داشت: شب گذشته چهار نفر از نیروهای بنیاد مسکن اردبیل به‌عنوان استان معین در شهر معمولان که در حال بازسازی مناطق سیل‌زده هستند، پس از بازگشت از روستا و در حین مأموریت دچار سانحه تصادف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل هاشم: بنیاد مسکن جلوه برکات انقلاب اسلامی به مستضعفان استبنیاد مسکن استان مرکزی مقاوم‌سازی منازل مسکونی روستاها را در اولویت قرار دهدبنیاد مسکن: پلدختر را 9ماهه بازسازی می‌کنیم

وی با بیان اینکه دو نفر از آن‌ها جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر مجروح شدند افزود: در این حادثه رضا حبوبی و مهدی صادق‌زاده جان باختند و لطیف عبدالله‌زاده معاون بازسازی استان اردبیل و شهریار اصغر زاده مجروح شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان عنوان کرد: مراسم وداع و تشییع پیکر دو نفر از خدمتگزاران بنیاد مسکن استان اردبیل امروز پنج‌شنبه رأس ساعت 14 در مسجد بعثت خرم‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از قرارگیری در مسیر‌های سیل‌خیز خودداری کنند

آفتاب‌‌نیوز :

عیسی بزرگ زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: امروز ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو بر اساس صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی تشکیل جلسه داد.

وی ادامه داد: این هشدار برای جبهه بارشی است که از روز سه شنبه ۲۸ فروردین تا پنجشنبه ۳۰ فروردین در نواحی جنوبی کشور فعالیت خواهد داشت.

سخنگوی صنعت آب خاطرنشان کرد: این جبهه در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، بخش‌هایی از استان کرمان و یزد رخ خواهد داد و این مناطق را مستعد وقوع سیلاب خواهد کرد.

بزرگ زاده گفت: جزایر هرمزگان در این سامانه بارشی بارش‌های چشمگیری را دریافت خواهند کرد.

وی به شهروندان این مناطق توصیه کرد: برای ایمن ماندن از سیلاب از قرارگیری در مسیر‌ها و مواضع سیل خیز جدا خودداری کنند.

سخنگوی صنعت آب همچنین توصیه کرد: مردم در زمان بارش‌ها از رفتن به مناطق پست و حاشیه رودخانه‌ها و مناطق ساحلی جدا خودداری کنند.

بزرگ زاده گفت: همچنین مردم از گذر از تقاطع‌های سازه ای، پل‌ها و آب نما‌ها در زمان بارش‌ها خود داری کنند.

وی به دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان با توجه به فرصت باقی مانده توصیه کرد در آمادگی کامل قرار گیرند.

سخنگوی صنعت آب خاطرنشان کرد: این زمان تا وقوع بارش‌ها فرصت مناسبی است تا مجاری انتقال آب‌ها پاکسازی شده و این امر کمک شایانی به توان و ظرفیت آب گذری از رود‌ها و آب راهه‌ها خواهد کرد.

بزرگ زاده گفت: اگر چنانچه نیاز است برخی مناطق مسکونی برای زمان وقوع سیل خالی از سکنه باشند از هم اکنون این اقدام صورت گیرد تا آسیب و خسارت سیل کاهش یابد.

وی ابراز امیدواری کرد: با بکار بستن این توصیه‌ها خسارت سیلاب کاهش یافته و سیل نعمتی برای کشور باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد/ سیدعلی موسوی‌زاده کیست؟ + سوابق
  • بازسازی یک فروند شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • مردم از قرارگیری در مسیرهای سیل خیز خودداری کنند
  • مردم از قرارگیری در مسیر‌های سیل‌خیز خودداری کنند
  • افتتاح و واگذاری بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد
  • انتصاب معاون بین الملل بنیاد سعدی
  • مسوولان برای توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش کنند
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی