Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@06:40:00 GMT

اظهارات حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود به خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۴۵۴

اظهارات حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود به خوزستان

آیت الله رئیسی در بدو ورود به استان خوزستان گفت: باید آسیب شناسی انجام شود که بعد از این وقتی باران رحمت الهی بر سرزمین ما نازل شد، شاهد بروز مشکلات این‌چنینی نباشیم.

به گزارش مشرق، آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان خوزستان، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: ما برنامه سفر استانی را برای کلیه استان‌ها در دستور کار داشتیم اما با توجه به وقوع سیلاب اخیر، سفر به خوزستان و دیدار با مردم حادثه‌دیده این استان را در اولویت قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضاییه افزود: جا دارد همین جا از همه نیروهای دولتی و مردمی اعم از امدادگران هلال احمر، ارتش، سپاه، بسیج، کمیته امداد، نهادهای مردمی و همه کسانی که برای کاستن بخشی از آلام مردم عزیز، مجاهد، خونگرم و مقاوم خوزستان و سایر نقاط سیل‌زده کشور وارد میدان شدند، صمیمانه قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید:

حجت الاسلام رئیسی: اقتدار نظام دشمنان را به استیصال کشانده است / سپاه و ارتش در دل و جان مردم قرار دارند

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: گام دوم پس از امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، عمران و آبادانی مناطقی است که متحمل خسارت شده‌اند که در این گام نیز باید همه افراد و دستگاه‌ها به طور جدی وارد شوند و مردم عزیز استان‌های درگیر سیل را تنها نگذارند.

رئیس قوه قضاییه، گام سوم را آسیب‌شناسی دقیق سیلاب‌های اخیر دانست و خاطرنشان کرد: آنچه موجب درس‌آموزی از این حوادث تلخ می‌شود، مطالعه و آسیب‌شناسی دقیق و موشکافانه است که در این زمینه همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط باید به صورت همه‌جانبه و فعال ورود کنند تا ان‌شاءالله با یک جمع‌بندی صحیح و جامع، به نقطه‌ای برسیم که دیگر بارش‌هایی نظیر آنچه در کشور رخ داد، برای همه مردم باران رحمت الهی باشد و خدای ناکرده تبدیل به نقمت و عذاب نشود.

براساس این گزارش، دیدار با سران عشایر، اقوام و طوایف عرب، بختیاری و لر استان خوزستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با اعضای شورای قضایی و قضات دستگاه قضایی و همچنین حضور در شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان از برنامه های پیش بینی شده در سفر رئیس قوه قضاییه است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل سید ابراهیم رئیسی سیل مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه‌شنبه در ادامه برنامه‌های سفر به پاکستان، پس از دیدار با نخست وزیر، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، دیدار با رئیس جمهور و رؤسای مجالس ملی و سنا، دیدار با فرمانده کل ارتش و دیدار با جمعی از نخبگان پاکستانی، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد.

رئیس جمهور در بدو ورود به لاهور از مجموعه تاریخی و فرهنگی قلعه لاهور دیدن و به مقبره اقبال لاهوری ادای احترام می‌کند و سپس جمعی از مقامات محلی ایالت پنجاب با دکتر رئیسی دیدار خواهند کرد.

رئیسی همچنین در جمع دانشجویان دانشگاه لاهور حضور یافته و برای آنان سخنرانی می‌کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • عکس/دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان
  • ورود رئیس جمهور به اسلام آباد
  • رئیس جمهور کشورمان وارد اسلام‌آباد شد
  • رئیس جمهور وارد اسلام‌آباد شد
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • دادستان کل کشور: نگاه قاضی باید اصلاحی باشد