Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا - مدير عامل شرکت شهرک هاي صنعتي البرز گفت: براي پيشگيري از تخلفات و بورس بازي زمين ، ساخت وساز در شهرک هاي صنعتي البرز طبق زمانبندي انجام مي شود.

محمد امين بزازي پور فرشي روز پنجشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: با نظارت بر روند ساخت ‌و ساز واحدهاي صنعتي و تعيين فرصت قانوني و مهلت براي ساخت‌وساز، امکان بورس ‌بازي زمين و سوء استفاده افراد سودجو در فضاي شهرک‌هاي صنعتي البرز وجود نخواهد داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه تعيين تکليف قراردادهاي راکد و فسخ و آزادسازي آن‌ها از برنامه‌هاي مهم شرکت است اظهار داشت: با واگذاري اراضي راکد به متقاضيان ديگر، روند ساخت ‌و ساز و اجراي طرح‌هاي صنعتي شتاب مي‌گيرد.
بزازي پورفرشي گفت: بر مبناي دستورالعمل سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران و با هدف انجام تعهدات طرف ‌هاي قرارداد، پس از 2 مرحله ارسال اخطاريه و تجديد وقت، نسبت به تعيين تکليف قراردادهاي راکد و فعال کردن مطلوب اراضي غيرفعال در شهرک‌ها و نواحي صنعتي در نشست هيات حل‌اختلاف و داوري اقدام مي شود.
وي ادامه داد: دريافت نکردن پروانه ساختماني، اجرا نشدن ساخت ‌و ساز، عدم اخذ پروانه پايان کار، وجود بدهي مالي، حق شارژ و گاز، انقضاء اعتبار يا ابطال جواز تأسيس و منعقد نشدن قرارداد و تحويل از موارد تخلف طرف‌هاي قرارداد در شهرک‌ها و نواحي صنعتي است که در جلسات هيات حل‌اختلاف و داوري بررسي مي‌شود.
وي گفت: فسخ قراردادهاي راکد و غيرفعال در شهرک‌هاي صنعتي با جديت دنبال مي شود.
بيش از سه هزار و 500 واحد توليدي و صنعتي در استان البرز مشغول به فعاليت هستند.
7414/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید

به گزارش قدس آنلاین،  ایوب رحیمی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: با احیای این تعداد واحد صنعتی، ۸۷۸ نفر در هرمزگان مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های مشترک برای فعال‌ سازی واحدهای صنعتی راکد در استان، تصریح کرد: باتوجه به برگزاری مستمر نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با مدیران و رفع مسائل و مشکلات واحدها این امر مهم انجام گرفت.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، نبود سرمایه در تامین نقدیندگی را مهم‌ترین علت تعطیلی واحدهای صنعتی راکد عنوان و اظهار کرد: سرمایه‌گذاران جدیدی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان را دارند به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد هدایت شوند.

رحیمی یادآور شد: واحدهایی که به چرخه تولید بازگشته و مجدد راه‌اندازی شده‌اند، بیشتر صنایع کوچک هستند و هر واحد به طور متوسط برای ۱۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

وی تاثیر واحدهای احیا شده در چرخه تولید استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: واحدهای کوچک اگرچه از نظر اشتغالزایی محدود هستند اما تحرک خوبی در رونق تولید و تکمیل چرخه تولید در استان ایجاد می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر رسید
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ با سامانه خودنویس هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر می‌رسد
  • عکس/ سفر رئیسی به سمنان
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد صنعتی در استان سمنان
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی