Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن فروزان نژاد در دیدار با هنرمندان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار گردید، ضمن تبریک نیمه شعبان اظهار داشت:  شهید آوینی عصاره ناب هنر انقلاب اسلامی بود که روز شهادتش نیز به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین فروزان نژاد  با بیان خاطره ای از رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: مقام معظم رهبری (مدظله) از فعالیت هنرمندان در راستای معرفی انقلاب اسلامی گلایه مند هستند که این مسئله نیازمند تلاش بیشتر اهالی فرهنگ و هنر در راستای معرفی انقلاب و ارزش های اسلامی است .

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران امروزه به شدت به قلم و اندیشه های جوانان دلسوز هنرمند نیاز دارد و مطمئن باشید در این میدان هر قدمی برای انقلاب بردارید کمتر از عبادت نیست.

فروزان نژاد تاکید کرد : همه باید متناسب با دشمنی دشمنان مهیای نبرد شویم و از آن ها قوی تر و آماده تر باشیم .

وی  بیان کرد: شعرا باید شعری بگویند که استکبار جهانی ، یهود و آل سعود را بلرزاند .

امام جمعه موقت بندرعباس در پایان  خواستار تلاش بیشتر مسئولان فرهنگی برای ایجا نشاط و فعالیتهای اجتماعی جوانان و هنرمندان انقلابی در سطح شهر بندرعباس شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار جمعی از هنرمندان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده و اقتدار کشور، نیاز است آثار نابی در قالب هنر تولید شود.
آیت الله عاملی تصریح کرد: استان اردبیل آداب و رسوم و آیین‌ها و فرهنگ خاصی دارد که باید در قالب هنر برای همگان تداعی شود و گذشت و احساسات و حس همدردی و هم نوعی خیران و انسان‌های بزرگ در قالب هنر معرفی شود.
در این دیار که با تجلیل از تعدادی از هنرمندان همراه بود، سپهری رئیس حوزه هنری استان اردبیل هم از تولید پویانماییِ ۹۰ دقیقه‌ای شاه اسماعیل صفوی با همت هنرمندانِ استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • کانون بسیج هنرمندان آباده، کانون برتر فارس
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه در دیر برگزار شد
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه