Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@23:03:57 GMT

(تصویر) مهراوه شریفی‌نیا از نگاه خواهرش

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۴۷۸

(تصویر) مهراوه شریفی‌نیا از نگاه خواهرش

ملیکا شریفی‌نیا با انتشار تصویری از خود و خواهرش (مهراوه شریفی‌نیا) در اینستاگرام، نوشت: «خواهر فروردینی، خواهری برای تمام فصول! نمی‌دونم کدوم‌ یکی از شما تا این حد خوشبخت بودین که خدا یه خواهر فروردینی بهتون بده ولی اونایی که بودن کاملا می‌فهمن من چی‌ می‌گم، خواهرای فروردینی موجودات بی‌نهایت دل‌انگیزی هستن، روحِ لطیف و سبزشون همه جا سایه می‌ندازه، واسه اینه که همیشه خونه‌شون سبز و پُر گُله، شمع‌هاشون روشنه و چای‌هاشون دَم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خونه‌ یک خواهر فروردینی همیشه و در هر حالتی آماده‌ مهمونه... حتی اگر خودش حوصله‌ اون مهمونِ سمج رو نداشته باشه (حالا اشاره‌ی مستقیم نمی‌کنم) ولی بازهم همیشه قلبش به حوصله‌ش غلبه می‌کنه و اون مهمونِ بی‌موقعی که دلش لک زده برای دیدن خواهرش رو می‌پذیره.


​تازه در اوجِ بی‌حوصلگی غذای محبوبش رو هم براش می‌پزه و دم به دقیقه هم چایی‌شو پُر می‌کنه تا نکنه یه وقت به این مهمونِ ناخونده بد بگذره، بد بگذره؟ اصلا مگه ممکنه؟ مگه میشه در آغوش چنین خواهری بود و بد گذروند؟ خواهری که سراسر عشقه و معرفت و شور و هنر، دختر جذابی که تمام مدت باهاش می‌خندی و عشق می‌کنی... می‌خونی و یاد می‌گیری... سوالی نیست که بپرسی و جوابش رو ندونه ، مساله‌ای نیست که نتونه حلش کنه. همراهی که همیشه برای کمک اولین نفره و امکان نداره کاری رو ازش بخوای و به بهترین نحو برات انجامش نده،خواهری که سراسر عشق و محبته و انرژی‌های فوق‌العاده‌ و جاریش همیشه روحتو جلا میده. هنرمند بی‌نظیری که هر وقت می‌رسی در خونه‌ش از صدای پیانوی لطیف و بی‌نظیرش سرمـَــــــست می‌شی و دلت می‌خواد هیچوقت زنگ دَرو نزنی که نوای اون ساز جذاب تا ابد ادامه پیدا کنه...

و من عجب خوشبختم که تو رو دارم مهربون‌ترین فروردینیِ دنیا با خونه‌ همیشه سبزت، سازِ همیشه کوکت، و قلبِ همیشه سُرخت. تولدت مبارک عشق بی‌نظیرم، مرسی که به دنیا اومدی تو تمام هستیِ منی همیشه باش تا باشم.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرهنگ سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف ساکن چیست؟  

 سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص تعریف تخلفات ساکن توضیح داد و گفت: تخلف ساکن عبارت است از اینکه راننده خودروی خود را در محلی بسیار نامناسب و غیرمجاز پارک کرده و راننده هم گاهی در داخل آن می‌نشیند که باعث بروز بی نظمی و ایجاد ترافیک و بر هم ریختن نظم و امنیت عبور و مرور برای دیگر خودرو‌ها در آن محدوده شده است.

این مقام انتظامی  بیان کرد: دقیقا در ماده ۱۶۳ آیین نامه راهنمایی و رانندگی به صراحت به این موضوع اشاره دارد و محل‌هایی که توقف در آنها ممنوع می‌باشد را بیان داشته است.

سرهنگ شریفی گفت: کسانی که در آزمون آئین نامه شرکت می‌کنند هم به این نکته توجه داشته باشند که اگر سوالی در این خصوص بود بدانند که جواب توقف در حریم تقاطع‌ها در چه فاصله‌ای ممنوع می‌باشد؟ ۱۵ متر است، یعنی در تقاطع‌ها در فاصله ۱۵ متری آنها توقف ممنوع می‌باشد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد : حتی شیر‌های آتش نشانی هم حریم دارند و توقف در حریم آنها به منظور دسترسی آتشنشانان در مواقع اضطراری ممنوع است.

وی گفت: اطراف چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، ورودی و خروجی مراکز امدادی مانند آتش نشانی و بیمارستان‌ها در فاصله ۱۵ متری آنها ممنوع می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه
  • تخلف ساکن چیست؟  
  • تکلیف دومین «عروسک‌خونه» در برج میلاد روشن می‌شود
  • نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه» اعلام شد
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد