Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از فارس، گردهمایی مسئولان و مدیران شعب و مراکز شبانه‌روزی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از 7 استان کشور طی روزهای 28 تا 30 فروردین‌ماه جاری در مشهد مقدس در حال برگزاری است.
احمد تاج‌بخش، مسئول برگزاری این همایش در این رابطه گفت: در این گردهمایی بیش از ۲۷۵ نفر حضور دارند که ۱۸۳ نفر آن مدیران و مسئولان شعب هفت استان و ۲۲ شهرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این همایش با هدف تقدیر و تشکر و اجرای برنامه‌های سیاحتی و زیارتی ویژه مدیران و مسئولینی است که به صورت خیرخواهانه مشغول فعالیت در موسسات قرآنی بیت‌الاحزان هستند، همچنین جلسات و نشست هایی با حضور اساتید اخلاق و رئیس موسسه قرآنی بیت الاحزان در حال برگزاری است و در پایان از شعب برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.
تاج‌بخش با بیان اینکه همچنین برنامه‌های جانبی ویژه موضوعات جذب مراکز شبانه روزی پرسش و پاسخ و ... نیز پیش‌بینی شده است، گفت: در قالب برنامه پرسش و پاسخ تلاش شد که نسبت به تغییرات سال ۹۸ و بخشنامه های سال جاری شبهات و سئوالات برطرف شود و همچنین برنامه‌های یک سال آینده مرور شود.
وی یادآور شد: تلاش شده در این همایش نسبت به برنامه مشابه سال‌های گذشته تغییرات ایجاد شود و بیشتر برنامه‌ها به سمت تفریحی و سیاحتی و مراسم‌ها تجلیل سوق داده شود و میزان برنامه های کارگاهی آموزشی و تشریح و توجیه برنامه‌ها کاهش یابد. .
تاج بخش در پایان با اشاره به زمان آغاز ثبت نام طرح رحله به در اردیبهشت گفت: این گردهمایی مسئولین مراکز شبانه‌روزی از اهمیت بالاتری برخوردار است و می‌تواند در خصوص هماهنگی برنامه‌های نحوه جذب، طرح‌های دوساله حفظ بانوان، طرح حفظ یکساله، حوزه‌های علمیه قرآن محور و ... بسیار تاثیرگذار باشد.
حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه نیز در نشست پرسش و پاسخ این گردهمایی گفت: باید به سمت خوداستقلالی برویم و در هر شعبه‌ای اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تا زمانی که مشکل مالی شعب حل نشود کارهای دیگری نمی‌توان انجام داد، گفت: قرار است که در ستاد ساماندهی مالی شعب برای ایجاد موقوفات قرآنی و مجمع خیرین قرآنی و توسعه صندوق‌های نذورات و کمک‌های مستمر ماهانه تلاش کنیم.
شاهسونی با تصریح اینکه در ساماندهی مالی دو کار داریم یکی بحث روشن شدن حساب و کتابها و دیگری توانمندسازی و درآمد شعب است، از برگزاری دوره‌های تربیت مربی حفظ و تجوید در شهرستان‌ها با حضور اساتید کشوری و بیت‌الاحزان خبر داد.
یادآور می‌شود، پایان‌بخش برنامه‌های این گردهمایی معرفی و تجلیل از شعب برتر مؤسسه است که تا دقایقی دیگر این برنامه آغاز خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس فعالیت های قرآنی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آموزش یک رشته ورزشى

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صادق ستارى فرد به اولویت هاى معاونت تربیت بدنى و سلامت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مدرسه محل کشف استعداد دانش آموزان است، براى تحقق این مهم محتوا و کتاب هاى درسى کافى نیست لذا آموزش و مهارت آموزى یک رشته ورزشى برای هر دانش آموز را در دستور کار و اولویت قرار دادیم.

وى گفت: براى سیر تحول در نظام آموزشى کشور، سه بعد نیروی انسانی، برنامه و محتواى مناسب و فضا و تجهیزات کافی باید مدنظر قرار گیرد، برنامه‌هاى مختلف باید در بخش‌هاى توانمندسازى معلمان و ایجاد بستر و زیر ساخت لازم براى تحقق این موضوع را هدف گذاری کرده ایم.

ستارى فرد ادامه داد: مدرسه اتاق عملیات براى تحقق ساحت هاى ٦ گانه تربیتى مورد اشاره در سند تحول بنیادی است، با کاهش هرچه بیشتر فاصله بین معلم و دانش آموز میتوانیم در تربیت صحیح و کاهش آسیب‌های اجتماعى را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم
  • منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد ۶ درصدی را تجربه کرد
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • ۴۰۰۰ همت برای تحقق نرخ رشد ۸ درصدی در اقتصاد کشور نیاز است
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • لزوم آموزش یک رشته ورزشى
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد