Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، درسال گذشته میلادی ۹.۵ میلیارد یورویی کالا از ایران به اتحادیه اروپا صادرو درمقابل حدود ۹ میلیارد یورو کالا از این منطقه به ایران وارد شده است که تراز بازرگانی ۰.۵ میلیارد یورویی ایران و اتحادیه اروپا را در سال ۲۰۱۸ رقم زده است.

برپایه این آمار‌ها سهم ایران در واردات اتحادیه اروپا از کشور‌های خارج ازاین منطقه درسال ۲۰۱۸ حدود ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد برآورد می‌شود. به عبارت دیگر، اتحادیه اروپا درسال ۲۰۱۸ نیم درصد از کالا‌های مورد نیاز خود را از ایران وارد کرده است که البته این سهم با احتساب نفت محاسبه شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ایران کمیسیون اروپا یورو ارزش صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاورمیانه در لبه پرتگاه است

به گزارش جام جم آنلاین، «جوزپ بورل» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه به رادیو اسپانیایی «اوندا سرو» (Onda Cero) با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا گفت: ما بر روی لبه یک پرتگاهیم و باید از آن دوری کنیم.

به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادامه داد: ما باید روی ترمز بزنیم و دنده را عوض کنیم!

بورل گفت، انتظار حمله‌ای از سوی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات ایران را دارد، اما امیدوار است که این مساله به تنش بیشتر منجر نشود.

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین ادامه داد، یک اختلاف‌نظر فاحش در داخل ائتلاف جناح راستی اسرائیل بین افراط‌گرایان حامی اقدام تلافی‌جویانه خشن و یک فراکسیون میانه‌روتر و معقول وجود دارد.

یکشنبه روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

سپاه در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

دیگر خبرها

  • بورل: نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم
  • نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم
  • بورل: اتحادیه اروپا نمی‌تواند سپاه را «تروریستی» اعلام کند
  • اتحادیه اروپا : اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل بی‌سابقه بود
  • خاورمیانه در لبه پرتگاه است
  • اتحادیه اروپا تحریم ها علیه ایران را گسترش می دهد
  • بورل : پیام اروپا را به امیرعبداللهیان منتقل کردم؛ از ایران می‌خواهم که تنش تشدید نشود
  • رایزنی «بورل» با «امیرعبداللهیان»
  • جلسه فوق العاده وزرای خارجه اتحادیه اروپا در پی حمله ایران
  • ماجرای جالب شکلات دو هزار یورویی!