Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@16:52:12 GMT

هشدار منتظری؛ قائدی نباید تنها زندگی کند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۵۸۱

به گزارش پارس نیوز، 

درخشش مهدی قائدی باعث شد دوباره او به سوژه اول رسانه‌ها تبدیل شود. او البته هنوز درگیر حاشیه‌‌هایی است که مشخص نیست چطور و کی تمام خواهند شد. پژمان منتظری دیشب بعد از پایان بازی استقلال نگران قائدی بود و حرف‌هایی درباره او زد که به نظر می‌رسد باید آن‌ها را جدی گرفت:

-او اشتباهاتی داشت، اما به اشتباهاتش پی برد و همه به او کمک کردند تا مشکلش حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او استعداد کم‌نظیری در فوتبال ما است و من با او حرف زدم. او ۴ جلسه خوب تمرین کرد و دیدید که در ۱۵ دقیقه بهترین بازیکن زمین بود. ما جوان‌های خوبی در تیم مثل محسن کریمی، آذری و صیادمنش داریم و باید مراقب آن‌ها باشیم. من از آقای خطیر خواهش می‌کنم به این مسأله ورود کند چرا که این بازیکنان آدم‌های زیادی اطرافشان است

-شاید این بچه‌ها از حرف‌های من ناراحت شوند، اما قائدی نباید تنها زندگی کند و باید خانواده‌اش کنار او باشد هر چند که خانواده‌اش الان با او هستند. باشگاه باید برای این بازیکنان هتل بگیرد و باید خانواده بازیکنان کنارشان باشد. چرا باید صیادمنش تنها زندگی کند؟ چرا که در این صورت استقلال ضرر می‌کند. متأسفانه فضا به گونه‌ای است که به این بچه‌ها زیاد توجه می‌شود من از آن‌ها توقعی ندارم چرا که ۲۰ سال سن دارند. ما قائدی را یک سال از دست دادیم، یکی گفت او نیمار است، دیگری گفت او مسی است، اما او باید خودش باشد و دیدید که امروز چه فوتبالی بازی کرد. امیدوارم باشگاه کمک کند و استعدادهایمان را نگه داریم.»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال فوتبال زمین خانواده بازی استقلال بازی خانواده رسانه زمین پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مهدی قائدی به ترکمنستان (ترکمنستان 0-1 ایران)

مهدی قائدی موفق شد گل اول ایران را به ثمر برساند.

دانلود (5.2MB)

دیگر خبرها

  • روایتی غم‌انگیز از سرنوشت پدران و مادران سالمندان سنندج+فیلم
  • شادی و نشاط شاه‌کلید داشتن خانواده‌ای پویا
  • هشدار محققان نسبت به تاثیر حذف صبحانه بر زندگی
  • بدترین عید زندگی مسعود پزشکیان
  • روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده‌اش در غزه
  • فقر سرعت پیر شدن مغز را افزایش می‌دهد
  • اشتباهات زندگی زناشویی
  • گل مهدی قائدی به ترکمنستان (ترکمنستان 0-1 ایران)
  • مهدی قائدی؛ درخشش در امارات و حواشی زندگی شخصی | لژیونر پلاس
  • چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟