Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئيس سازمان بازرسي کل کشور در بازديد از سد و نيروگاه اميرکبير بر تخريب ساخت و ساز‌هاي غيرمجاز در اين محدوده تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري صداوسيما، قاضي ناصر سراج افزود: امروز به اتفاق استاندار، دادستان و رئيس کل دادگستري استان البرز و مسئولان اداره آب استان از سد و نيروگاه اميرکبير بازديد کرديم و ميزان آب ورودي و خروجي و اقدامات آبخيزداري بررسي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: استانداري البرز در بحث آبخيزداري خوب عمل کرده بود و قرار شد رئيس کل دادگستري و دادستان البرز مسائل مربوطه را گزارش کنند تا در سال آينده مسيل‌ها پاکسازي شود.
رئيس سازمان بازرسي کل کشور با اشاره به اينکه در اطراف اين محدوده‌ها به ساخت و ساز‌هاي غيرمجازي هم برخورديم، افزود: در اين خصوص هم قرار شد مسئولان اداره آب استان موارد را به ما منعکس کنند تا طبق قانون عمل شود.
قاضي سراج با اشاره به تاکيد رئيس قوه قضاييه بر پاکسازي هرچه سريعتر مسيل‌ها گفت: سال آينده نبايد مشکلي در خصوص انحراف سيلاب‌ها داشته باشيم.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا در اين بازديد‌ها براي تخريب بنا‌هاي غيرمجاز مهلت داده مي‌شود؟ افزود: تخلفات، يک يا دو مورد نيست و چندين نوع است و در خصوص برخي از اين ساخت و ساز‌هاي غيرمجاز احکامي در دادسرا مطرح شده و در خصوص برخي ديگر نيز هنوز دادخواستي صادر نشده است.
رئيس سازمان بازرسي کل کشور گفت: در خصوص احکامي که صادر شده و در مرحله اجراست، از رئيس کل دادگستري استان البرز درخواست کرديم آن‌هايي که منعي ندارد، سريعتر اجرا شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تخريب غيرمجاز سد اميرکبير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن گرامی‌داشت ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و آغاز سال ۱۴۰۳ و بهار طبیعت از پیگیری ویژه راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» خبر داد و گفت: با توجه به دستورات و تأکیدات رئیس عدلیه، دستگاه قضا به‌عنوان یکی از قوای سه گانه به‌منظور تحقق عینی و عملی راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری ایفای نقش خواهد کرد و در همین راستا مجموعه قضائی استان تهران نیز به مسئولیت‌های قانونی خود در این حوزه به‌طور ویژه عمل می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن اشاره به برخی از اقدامات دستگاه قضا در استان تهران به‌منظور حل مشکلات و موانع موجود در مسیر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار کرد: در سال گذشته سیاست دستگاه قضا در دوره «تحول و تعالی» مبنی بر حمایت قانونی از چرخه تولید به‌عنوان یک اولویت در دستور کار دادگستری کل استان تهران قرار داشته و بر همین اساس، پیگیری‌های ویژه‌ای به‌منظور رفع موانع و مشکلات مورد اشاره در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان تهران با مشارکت سایر دستگاه‌ها صورت گرفت.

وی در همین زمینه از صدور سند مالکیت و حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان تهران خبر داد و گفت: خوشبختانه پیگیری‌های مجموعه قضائی استان تهران در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی منتهی به احیا و راه‌اندازی هفت واحد تولیدی و صنعتی غیرفعال و جلوگیری از تعطیلی ۴۸ واحد تولیدی و صنعتی فعال با جمعیتی بالغ بر شش هزار و ۵۰۰ نفر نیروی کار شد.

القاصی در بخش دیگری از سخنان خود به نتایج و دستاوردهای حاصل از تشکیل «کارگروه مدیریت تحقق و رسیدگی در پرونده‌های مربوط به شرکت‌های تولیدی و شهرک‌های صنعتی» در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در خلال بررسی پرونده‌های مرتبط با واحدهای تولیدی و صنعتی توسط کارگروه مذکور، مشکلات و مسائلی احصا شد که ناشی از برخی رویه‌ها و ناهماهنگی‌ها میان دستگاه‌ها و ادارات مختلف بود که در همین زمینه مقرر شد تا نتایج حاصل از آسیب‌شناسی‌های صورت‌گرفته به‌منظور اصلاح رویه‌ها و تقویت هماهنگی میان‌بخشی مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه رویکرد دستگاه قضا با توجه به راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال جدید، تقویت تعامل با سایر بخش‌ها و شناسایی ظرفیت‌های مشارکت مردم در امر جهش تولید است، گفت: با توجه به تأکیدات و دستورات رئیس قوه قضائیه این موضوع به‌عنوان یک اولویت در دستور کار دادگستری کل استان تهران قرار دارد و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6062627 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند
  • قلع و قمع ۱۰ بنای غیرمجاز در شهرستان البرز
  • تخریب ۲۴ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین
  • سرنوشت عجیب بیوه امیرکبیر؛ تن دادن به ازدواج با سه مرد دربار!     
  • تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز
  • بازگشت ۵۷۶ هکتار اراضی ملی گلستان به بیت‌المال
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران