Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲۲۲ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر به مردم گرفتارسیلاب ۱۹۱ روستای ایرانشهر، چابهار، کنارک، دلگان، نیکشهر، مهرستان، فنوج، زابل، زاهدان، هیرمند، سراوان، خاش، نیمروز و سرباز امداد رسانی کردند.

رسول راشکی  اظهار داشت: چهار هزار و ۲۱۵ نفر آسیب دیده سیلاب امداد رسانی و ۲ هزار و ۶۱۱ نفر اسکان داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امدادرسانی به آسیب دیدگان توسط ۹۶۵ نفر روز نجاتگر در قالب ۲۲۲ تیم عملیاتی به همراه ۱۳۲ خودروی امداد و نجات انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰۱ دستگاه چادر، هزار و ۳۱۵ تخته پتو، ۵۶۹ تخته موکت، ۲ هزار و ۴۶۵ کیلوگرم نایلون، ۲۲۰ کیلوگرم برنج، ۵۱۴ بسته غذایی و هزار و ۴۴۱ مورد سایر اقلام از قبیل آب معدنی، کنسرو جات و نان بین سیل زدگان استان توزیع شد.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت ۲۷ خودرو گرفتار در سیلاب‌های سیستان و بلوچستان توسط نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان رها سازی شدند.

راشکی اظهار داشت: شهرستان‌های ایرانشهر با ۴۱ روستای خسارت دیده و نیکشهر با ۳۳ روستا بیشترین آمار امدادرسانی را در این مدت به خود اختصاص داده اند.

در چند روز اخیر شدت و گستره مکانی فعالیت سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان گسترش یافت به طوریکه در این مدت در ۱۵۰ نقطه بارندگی گزارش شد.

بیشترین بارندگی این مدت سیستان و بلوچستان با ۸۴ میلی متر در هیچان نیکشهر گزارش شد.

سیستان و بلوچستان به لحاظ شرایط جغرافیایی و وسعت زیاد در برخی مواقع همزمان چندین پدیده از جمله توفان، خشکسالی، بارندگی، سیل و مواج شدن دریا را تجربه کرده است.

انتهای پیام/گ

امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب بلوچستان توسط امدادگران + فیلم

چهار نفر از افراد گرفتار در سیلاب جنوب استان سیستان و بلوچستان توسط امدادگران جمعیت هلال احمر نجات یافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، چهار نفر از مردم که در پی طغیان رودخانه‌های فصلی و وقوع سیلاب در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، میان سیلاب گرفتار شده بودند، توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب بلوچستان توسط امدادگران + فیلم
  • سیلاب در سیستان و بلوچستان راه‌های روستایی را بست
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید