Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه مازندران از ایجاد محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته تا صبح روز دوشنبه 2 اردیبهشت ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، علیرضا قدمی اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه تمهیدات ترافیکی در محورهای مواصلاتی و راه های استان به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به محدودیت تردد موتورسیکلت در محورهای مواصلاتی استان، تصریح کرد: به غیر از موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، تردد موتور سیکلت تا ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 2 اردیبهشت ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعدازظهر تا ساعت 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، خاطرنشان کرد: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز یکشنبه یکم اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد تردد تمامی تریلرها از محور هراز، گفت: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 28 فروردین ماه و از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 29 و 30 فروردین ماه و از ساعت 12 تا 24 روز شنبه 31 فروردین ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا تا 24 روز یکشنبه یکم اردیبهشت ماه در این محور ممنوع است.

قدمی در ادامه گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز یکشنبه یکم ازردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز روز با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد در این محور از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

قدمی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه – قائم شهر،گفت: تردد تمامی تریلرها به استثنای تریلرهای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 28 فروردین ماه از مسیر جنوب به شمال(محور فیروزکوه به قائم شهر) و همچنین از ساعت 8 صبح تا 24 روز یکشنبه یکم اردیبهشت ماه از مسیر شمال به جنوب (محور قائم شهر به فیروزکوه) ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جاده هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی امیدوار با اعلام برنامه‌های پلیس در شب‌های قدر در مشهد اظهار کرد: محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ویژه شب‌های قدر از ساعت ۱۴ فردا، جمعه دهم فروردین اجرا و تا پایان مراسم احیا در حرم مطهر رضوی ادامه خواهد یافت.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: به همین منظور، عملیات پاکسازی معابر اصلی منتهی به حرم در ساعت مذکور آغاز و مسیرهای زیر تا شعاع ۲ کیلومتری حرم مطهر رضوی با ممنوعیت همراه خواهند بود:

تقاطع دانش و شهید حنایی؛ حرم مطهر رضوی

میدان شهدا به سمت خیابان شیرازی، حرم مطهر رضوی

میدان شهید گمنام؛ حرم مطهر رضوی

تقاطع شهید نواب صفوی به سمت پنجراه؛ حرم مطهر رضوی

وی افزود: این مسیرها فقط در شب‌های احیا با ممنوعیت کامل تردد تا پایان مراسم همراه خواهد بود و مسیرهای فرعی منتهی به این معابر نیز ممنوعیت تردد خواهد داشت.

امیدوار بیان کرد: در لایه دوم مسیرهای منتهی به حرم، صرفاً محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد و منع تردد برای خودروهای محلی ساکن و خودروهای با پلاک معلولین نخواهیم داشت.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: در سایر نقاط شهر، ممنوعیتی نیست، اما اگر در برخی نقاط که دارای مساجد، تکایا و حسینیه‌های مطرح و پر تردد باشد، به ضرورت یا درخواست شهروندان گرامی، برخی محدودیت‌های ترافیکی جهت انضباط در تردد خودروها اعمال خواهد شد.

کد خبر 6064357

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی مازندران
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در دهمین روز فروردین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان