Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@01:53:33 GMT

توان دفاعی نیروهای مسلح به هیچ وجه قابل مذاکره نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۸۰۸

توان دفاعی نیروهای مسلح به هیچ وجه قابل مذاکره نیست

استاندار خراسان شمالی در مراسم رژه نیروهای مسلح با اشاره به اقتدار و صلابت نیروهای مسلح در صحنه های ملی و منطقه ای، تصریح کرد: توان دفاعی نیروهای مسلح به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دکتر محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی صبح امروز (29 فروردین) در مراسم رژه روز ارتش بیان کرد: امروز حضور ایران در منطقه و بخش های خارج از منطقه کشورهای همسایه، به واسطه اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهارداشت: در این جهان پرآشوب و در میان تمام نقشه های شومی که دشمنان خبیث این نظام و انقلاب برای ما دارند؛ حضور دلاورمردانه نیروهای مسلح در تمامی بخش ها، پاسخی به بلندای کوه های استوار است.

 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، بیان کرد: آرزو داریم این وحدت و یکپارچگی و با هم بودن نیروهای مسلح و همچنین وحدت تمامی ارکان نظام و مردم که در جهان بی نظیر است؛ افزوده شود و راه رشد و توسعه همه جانبه ایران تحت لوای رهبری و با دلاوری های نیروهای مسلح همچنان ادامه یابد.

 

امیر سرتیپ دوم  ابراهیم گل‌گلی، فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش هم در این مراسم، روز ارتش را فرصتی مغتنم دانست تا به عنوان سربازان این نظام و انقلاب بر تداوم عهد و پیمانی که بسته اند تأکید کرده و به مردم اطمینان دهند تا پای جان، حافظ استقلال، عزت و شرف ایران اسلامی هستند.

 

وی، با بیان اینکه قطعا حضور ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح طی چهل سال گذشته، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را تأمین کرده است، اظهارداشت: آرام کردن قائله های سال های اول و دوم انقلاب که توسط ایادی دشمن در نقاط مختلف کشور رخ داد، دفاع مقتدرانه در هشت سال جنگ تحمیلی و مراقبت از مرزهای کشور بخشی از خدماتی است که ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح با موفقیت پشت سر گذاشته است.

 

امیر سرتیپ گل گلی، یکی از جلوه های حضور ارتش در صحنه های مختلف را امدادرسانی نیروهای ارتشی در مواقع بحرانی و حوادث طبیعی از جمله سیل اخیر معرفی کرد که یک بار دیگر شعار «ارتش فدای ملت» را عینیت بخشیده است.

 

فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان تصریح کرد: امروز ارتش بیش از هر زمان دیگر با ایمان به قدرت الهی و با تجهیزات به روز شده متناسب با عملیات های مختلف، از آمادگی کامل برای حضور در صحنه های مختلف به ویژه تهدیدات دشمن علیه کشور برخوردار است.

 

در این مراسم یگان‌های ویژه نیروهای مسلح از مقابل تمثال حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و جایگاه مسئولان رژه رفتند.

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان سیل روز جوان خبرگزاری ارتش اردبیل شبستان نیمه شعبان بیانیه گام دوم انقلاب اقتدار بسیج روز ارتش نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ سیروس امان الهی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری گرامیداشت روز ارتش با اشاره به اقدامات دفاع مشروع نیروهای مسلح در مقابله با جنایت رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این اقدامات تنها گوشه کوچکی از اقدامات بازدارندگی نیروهای مسلح توسط ستاد کل و همه نیروهای نظامی و انتظامی کشوری بود که برای حراست از مرزها با کسی تعارف نداریم.

وی اظهار کرد: در ٢٩ فروردین ماه امسال برنامه‌های مختلفی انجام می‌شود و یگان‌های تحت کنترل در استان‌های تحت پوشش شمال غرب رژه نیروهای مسلح برگزار می‌کنند.

امیر امان الهی گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا و دهها عنوان برنامه دیگر در این ایام انجام می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش عنوان کرد: نیروهای مسلح بخصوص ارتش سلحشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارد.

وی در خصوص اقدامات زیرساختی و احداث مساکن مسکونی به تعداد ٢٣ هزار واحد در کل کشور هم گفت: اخیراً اقدامات خوبی برای واگذاری مسکن برای کارکنان انجام شده و در همین راستا منازل ١٠۶ واحد قوشچی در دهه ارتش امسال تحویل کارکنان خواهد شد.

امیر امان اللهی ادامه داد: عملیات احداث ۵۶٠ واحد مسکن ملی در ارومیه نیز در حال اجراست و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل متقاضیان و فاز دوم احداث ٧٢٠ واحدی طرزیلو نیز بزودی آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: ٢ بیمارستان ارومیه و تبریز مشغول خدمات بهداشتی و درمانی هستند و الحاقیه‌های نیز برای توسعه بخش‌های مختلف انجام شده است.

امیر امان الهی گفت: از طرح‌های ٣١ گانه لبیک ١٧ طرح مشمول نیروی انسانی و رفع مشکلات معیشتی و بهبود وضعیت پرسنل در حال اجراست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش همچنین گفت: منتظر اجرای کلیه توافقات موافقتنامه با شورای عالی و مسؤولان استانی و شهرستانی در خصوص نحوه واگذاری زمین‌های ارتش ارومیه هستیم.

کد خبر 6080253

دیگر خبرها

  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور و فرماندهان نیروهای مسلح
  • توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح لرستان در روز ارتش
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • فیلم/ رژه نیروهای مسلح در مراسم روز ارتش در سراسر کشور
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند
  • هم‌افزایی ارتش و سپاه در عملیات «وعده صادق» اقتدار دفاعی ایران را به جهان نشان داد