Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:22:27 GMT

پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در قم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۸۱۷

پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در قم آغاز شد

آیین افتتاحیه پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در سالن همایش‌های مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم آغاز به کار کرد. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت پیش از ظهر امروز با حضور مهمانان داخلی و خارجی در سالن همایش‌های مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم افتتاحیه این همایش، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد صابر جعفری با اشاره به برگزاری پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت اظهار داشت: 220 مقاله به دبیرخانه همایش رسیده که از این تعداد 65 مقاله در کمیسیون‌های تخصصی همایش ارائه خواهند شد.

دبیر پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با بیان محورهای مختلف همایش گفت: این همایش در دو محور چالش‌های اعتقادی فرهنگی و چالش‌های اجتماعی و سیاسی برگزار و در این دو محور با زیرگروه‌های تخصصی مقالات ارزشمندی به دبیرخانه رسیده است.

وی همچنین از رونمایی تعدادی کتاب و مجله تخصصی در این همایش خبر داد و ابراز کرد: رونمایی از شماره 49 مجله مشرق موعود، کتاب ترویج تفکر موعودگرایی در افق جهانی و توهم ارشاد ازجمله برنامه‌های این همایش هستند.

1245 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی مهدویت ارسال شدنماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: اغنای جوانان در مسئله مهدویت مدنظر قرار گیرد

در ادامه، رئیس پژوهشکده مهدویت با اشاره به انتخاب عنوان «لاتنسنا ذکره» برای این همایش گفت: برگزاری پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت مصداقی از این دعای مهم و با فضیلت است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مسعود پور سیدآقایی با تأکید بر موردتوجه قرار گرفتن عنوان همایش به‌عنوان یک وظیفه مهم برای شیعیان در عصر غیبت گفت: باید یاد حضرت مهدی(عج) همچون خونی در رگ‌های جامعه جاری باشد.

انتهای پیام/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نخستین همایش بین المللی «غزه زنده است» گفت: قدرت ملت ها از هر سلاحی از هر اتمی و از هر گنبدی آهنین تر و استوارتر است.

خزعلی افزود: صدای فلسطین نباید هرگز خاموش شود. وقتی سخن وتو می شود، زمان قدرت و قوت است که جایگاهش را باز کند و هیمنه رژیم پوشالی اسرائیل را از هم بپاشد.

نخستین همایش بین‌المللی "غزه زنده است" به همت دانشگاه الزهرا و مشارکت برخی از سازمان‌ها و نهاد‌های حامی فلسطین، با محوریت اصلی فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت با حضور جمعی از وزیران، سفرای کشورها، نماینده حماس در تهران، نماینده جنبش جهاد اسلامی و از مسئولان، فعالان سیاسی و بین‌المللی برگزارشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شود
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی « غزه زنده است»
  • کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان برگزار می‌شود
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان