Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@10:45:39 GMT

تکذیب تحویل جسد جاسوس اسرائیل به تل آویو

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۶۸۱۹

به گزارش مهر، وزارت امور خارجه روسیه تحویل جسد جاسوس اسرائیل در سوریه به اسرائیل را تکذیب کرد.

به گزارش ریانووستی، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای گفت: مسکو قاطعانه، شایعات تعدادی از رسانه‌های اسرائیلی که ادعا کرده اند روسیه جسد، «الی کوهن» جاسوس موساد در دمشق که در سال ۱۹۶۵ در سوریه اعدام شد، به اسرائیل تحویل داده است را رد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امور خارجه روسیه افزود: انگیزه آنها برای انتشار چنین اطلاعات غلط، و همچنین اینکه چه کسی مخاطب آن است، نامفهوم است. ما از اسرائیلی‌ها از جمله روزنامه نگاران می‌خواهیم که در هنگام رسیدگی به چنین مسائلی، بسیار حساس، حرفه‌ای و صادقانه عمل کنند. مسئولیت عواقب منفی این اقدام بر عهده سازندگان آن است.

گفتنی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کردند که گزارش‌های تأیید نشده‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه جسد الی کوهن جاسوس شناخته شده رژیم صهیونیستی برای تحویل به تل‌آویو، از سوریه به روسیه منتقل شده است. کوهن از اعضای سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی بود که در دهه ۱۹۶۰ و ۷۰ میلادی توانست با جا زدن خود به عنوان یک سوری، در رده‌های ارشد وزارت دفاع سوریه نفوذ کند. در سال ۱۹۶۵ پس از آنکه معلوم شد کوهن عضو موساد است، او در میدان مرکزی دمشق اعدام شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه های عبری زبان امروز چهارشنبه گزارش دادند که ادعاهای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هیچ پهپاد ایرانی نتوانسته وارد اراضی اشغالی شود صحت ندارد.

این رسانه ها تاکید کردند که آمار ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری پهپادها و موشک های ایران جنون آمیز و مبالغه آمیز است و ممکن است باعث شود صهیونیست ها و حتی عناصر ارتش توجهی به این آمار نکنند.

در ادامه این گزارش ها تصریح شده است: ادعاهای ارتش در راستای کم جلوه دادن خسارت های وارده بعد از عملیات ایران صحت ندارد. دست کم ۹ موشک از سیستم دفاعی اسراییل در پایگاه هوایی نواتیم عبور کردند اما سخنگوی ارتش اعلام کرده که هفت موشک عبور کرده اند.

رسانه های صهیونیستی اذعان کردند: یک پهپاد توانست وارد منطقه حرمون شده و این منطقه را هدف قرار دهد. این در حالی است که ارتش مدعی شده هیچ پهپادی وارد اسراییل نشده است.

این در حالی است که ویدئوها و تصاویر منتشر شده از عملیات وعده صادق بیانگر آن است که موشک ها و پهپادهای ایرانی موفق شدند با عبور از سیستم هوایی رژیم صهیونیستی اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهند.

دیگر خبرها

  • طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد | افشاگری در خصوص به هم ریختن تصورات تل آویو
  • واکنش سفیر ایران در سوریه به تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی
  • ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • ژنرال صهیونیست: به جای ایران روی لبنان تمرکز کنید
  • تحریم علیه ایران جایگزین تشدید تنش از سوی تل‌آویو!
  • تحریم‌ علیه ایران جایگزین تشدید تنش از سوی تل‌آویو
  • حمله سایبری به سیستم‌های اطلاعاتی رژیم اسرائیل
  • حمله سایبری به سیستم‌های اطلاعاتی حساس رژیم اسرائیل
  • شرکت های هواپیمایی بین المللی حاضر نیستند به تل آویو برگردند
  • واردات گوشی‌های دکمه‌ای ممنوع نشده است