Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، در روز سوم از هفته جوان، مصادف با ولادت حضرت علی اکبر (ع) مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین و نیز جمعی از دبیران و اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان سمنان با نماینده ولی فقیه حضرت آیت الله شاهچراغی دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه، جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، به ویژه میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، برنامه های اجرا شده در هفته جوان امسال را بی نظیر و متفاوت از سال های پیش توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان اولویت اصلی برنامه های هفته جوان 98 را جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای سیل زدگان دانسته و اقدامات صورت گرفته در این خصوص را تشریح کردند.

در ادامه کوکبی، رئیس مجمع جوانان استان سمنان به نمایندگی از سمن های جوانان به بیان عملکرد سازمان های مردم نهاد در هفته جوان پرداخته و وجود خانه جوانان در سمنان که با همت اداره کل ورزش و جوانان برپا گشته است را فرصت مغتنمی برای جوانان جهت اجرا نمودن ایده ها و طرح های خلاقانه آنان دانست.

در انتها آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به بیان خصایص اخلاقی و معنوی حضرت علی اکبر (ع) به عنوان بهترین الگو برای جوانان پرداخته، اقدامات صورت گرفته توسط معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان برای ارتقای وضعیت جوانان استان را مثبت ارزیابی کرده و توصیه نمود این اقدامات باید با جدیت دنبال شده و روز به روز افزایش یابد.

 در انتها جلسه نیز، یادبودی از جانب تشکل های مردم نهاد جوانان به آیت الله شاهچراغی اهدا شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان حضرت علی سیل نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار حجت السلام و‌المسلمین قریشی با اشاره به اهمیت توجه به احداث و مقاوم سازی مسکن روستایی گفت: مردن این استان قبل انقلاب دز زمان ۸ سال دفاع مقدس و بعد آن در تقابل با ضد انقلاب هزینه‌های زیادی پرداخت کردند و وضعیت امروز برازنده آنها نیست 

وی افزود: احداث و‌مقاوم سازی خانه‌های روستایی باید در اولویت قرار بگیرد و در این بخش از توان خیرین بخش خصوصی هم استفاده شود 

امام جمعه ارومیه از ساخت خانه طلاب و روحانیون در روستا‌ها به عنوان یک نیاز نام برد و گفت: اگر خانه عالم ساخته شود مشکل استقرار روحانیون در روستا‌ها هم رفع خواهد شد

صالحی رئیس بنیاد مسکن کشور هم در این دیدار از افزایش سهمیه استان در مقاوم سازی خانه‌های روستایی از ۱۷هزار ۵۰۰سال قبل به ۲۲ هزار ۵۰۰، افزایش سهمیه قیر برای بهسازی معابر روستایی، افزایش سهمیه واگذاری زمین روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا ۳۰ هزار قطعه و پایان احداث و تعمیر بیش از ۲۳ هزار مسکن آسیب دیده زلزله‌های سال گذشته خوی خبر داد

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است