Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به همت گروه فلسفه دانشگاه علوم اسلامی رضوی و با همکاری گروه کلام مجمع عالی حکمت اسلامی مشهد به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری میزگرد «خاتمیت، شبهات، پاسخ‌ها و بررسی‌ها» در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می‌شود.

این نشست با حضور عباس جوارشکیان عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی و معاونت آموزش مجمع عالی حکمت اسلامی مشهد، محمد اسحاق عارفی مدرس حوزه و دانشگاه و نویسنده کتاب «خاتمیت و پرسش‌های نو»، چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰ در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علوم اسلامی رضوی برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان جهت آمادگی بیشتر می‌توانند کتاب خاتمیت استاد شهید مطهری را مطالعه کنند.

کد خبر 4594150

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید مطهری دانشگاه علوم اسلامی مجمع عالی حکمت اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس موسسه آموزش عالی عطار مشهد گفت: در این مراسم که در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد، ضمن بزرگداشت مقام عطار نیشابوری، از «رضا اشرف زاده»، استاد و عطارپژوه هم کشور تجلیل به عمل آمد.   سیدحسین مجتبوی همچنین اعلام کرد: موسسه آموزش عالی عطار با هماهنگی انجمن آثار مفاخر فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر مطالعات عطارشناسی و عطارپژوهی کشور را در دانشگاه عطار خراسان راه اندازی می‌کند.   در بخشی از این برنامه، هنرمندان به خطاطی و نقاشی با موضوع عطار نیشابوری پرداختند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • ۳۰ دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • تببین پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی در میزگرد اعضای شانگهای
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد
  • عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد طی سال گذشته سگ‌ها بودند
  • برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد