Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان، گفت: در شرایط کوتاه مدت تذکرات به مسئولین برای مقابله با بحران سیل داده شده است، اما در بلند مدت به دنبال این هستیم تا نقاط حادثه‌خیز استان با کمک سازمان جنگل‌ها و مراتع شناسایی و مشکلات آنها رفع شود.

 به گزارش ایسنا، احمد انارکی‌محمدی در تشریح وضعیت استان در مقابله با سیل گفت: با توجه به هشدارهای تازه مبنی بر شرایط جوی جدید و تشدید بارندگی‌ها و ایجاد سیل در برخی استان‌ها مانند کرمان، در چند روز اخیر به اتفاق مسئولین این استان جلساتی را داشته و بازدید از برخی مناطق استان کرمان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر استان کرمان در حالت آماده باش قرار دارد، بیان کرد: در جریان این بازدیدها از کانال‌های آبی استان، مواردی مورد اصلاح قرار گرفت، چرا که در برخی مناطق مسیر رودخانه‌ها باید خالی می‌شد و البته بیشتر لایروبی این رودخانه‌ها مهم و ضروری به نظر می‌رسید.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر مسئولین فرمانداران و استانداران و نیروهای امدادی در این استان از لحاظ ارائه خدمات آمادگی لازم را دارند.

انارکی‌محمدی اضافه کرد: در شرایط کوتاه مدت تذکرات به مسئولین برای مقابله با بحران سیل داده شده است، اما در بلند مدت به دنبال این هستیم تا نقاط حادثه‌خیز استان با کمک سازمان جنگل‌ها و مراتع شناسایی و مشکلات آنها رفع شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در این راستا، به کمک مجمع نمایندگان استان کرمان گزارش مناطق حادثه‌خیز این استان را تهیه و در اختیار رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع گذاشته‌ایم. مقرر شده تا در جلسه با رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع نیازهای استان بیان و برای حل مشکلات آنها فکری شود


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدجمال سجادی پور با بیان اینکه یکی از نقاط حادثه خیز در بلوار بسیج است که به طور مداوم شاهد تصادفات در این بلوار هستیم گفت: برای کاهش تصادف در بلوار بسیج ایجاد سرعتکاه و یا حذف بریدگی در دستور کار شورای ترافیک باشد.


در این جلسه نقاط اعلامی توسط پلیس راهور مورد طرح و بررسی قرارگرفت و مقرر شد؛ پلیس راهور، نقاط حادثه خیز را تکمیل و جهت بررسی و اعلام نظر نهایی درجلسه شورای ترافیک مطرح نماید.


در این جلسه بر آموزش و فرهنگ سازی ترافیک و اولویت رفع نقاط حادثه خیز و پیگیری مصوبات جلسات سال گذشته و تامین پارکینگ ماشین سنگین تاکید شد.

دیگر خبرها

  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم
  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • رفع ۴۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد