Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کمیلی از برگزاری اجتماع بزرگ منتظران ظهور در روز نیمه شعبان خبر داد و گفت: همزمان با این ایام ۵۰ مبلغ مهدوی برای ترویج معارف مهدوی به روستاهای عشایری خراسان جنوبی اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام« حسین کمیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با تبریک اعیاد شعبانیه در تشریح برنامه های بنیاد مهدی موعود (عج) خراسان جنوبی همزمان با نیمه شعبان، گفت: مسجد امام زمان(عج) شهرک امام علی علیه السلام در بلوار شهید صیاد شیرازی که به همت خیر «نعمت الله منفرد» ساخته شده در شب نیمه شعبان با حضور مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر بنیاد مهدویت خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان در برخی مساجد و امامزادگان استان، افزود: اجتماع بزرگ مردمی منتظران ظهور ساعت 9 صبح روز نیمه شعبان از محل میدان ابوذر به سمت مسجد امام حسین علیه السلام برگزار می شود.

 

حجت الاسلام کمیلی ادامه داد: در این مراسم ضمن مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت علیه السلام، خطیب کشوری حجت الاسلام صابر تولایی سخنرانی می کند.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت نیمه شعبان 50 مبلغ مهدوی به روستاهای عشایری خراسان جنوبی اعزام می‌شوند، عنوان کرد: همچنین هفت نفر از اساتید مرکز تخصصی مهدویت به دانشگاه ها و مدارس برای گفتمان مهدویت اعزام خواهند شد.

 

مدیر بنیاد مهدویت خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری سومین جشن بزرگ ستاره‌ها با نام منتظر کوچک با همکاری موسسه فرهنگی و قرآنی نجم الثاقب علوی در بیرجند، گفت: این مراسم ویژه نونهالان و خردسالان  در روز دوشنبه 2 اردیبهشت ماه ساعت 16 در محل مسجد امام حسین علیه السلام برگزار می شود.

 

حجت الاسلام کمیلی بیان کرد: دوره آموزشی مهدویت ویژه دانشجویان نیز به مناسبت نیمه شعبان از جمعه 30 فروردین ماه با حضور اساتید مرکز تخصصی مهدویت با همکاری دانشگاه صنعتی بیرجند  آغاز می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه بنیاد مهدویت کاری مردمی و خودجوش است، گفت: هدف از تاسیس بنیاد مهدویت برگزاری دوره های معارف مهدویت در دانشگاه ها، مدارس و حوزه های علمیه و مقابله با شبهات، ترویج و معرفی بیش‌تر امام زمان(عج) و شناساندن فرهنگ مهدویت در جامعه است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: رژه روز ارتش روز ارتش ارتش خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان سیل اردبیل خسارت سیل نیمه شعبان مسابقات قرآن اعزام مبلغ مهدوی اجتماع مردمی منتظران ظهور نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: امروز در بیشتر ساعت‌ها در نیمه شرقی کشور، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور بارش‌های سیلابی پیش‌بینی کرد و افزود: امروز هشدار نارنجی مربوط به استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی است که سبب سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها در این مناطق می‌شود. فردا در کرمان، سیستان و بلوچستان و برخی نقاط خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد تداوم دارد که این بارش‌ها تا اوایل هفته آتی در کشور ماندگار است.

وی از وزش باد شدید در برخی مناطق کشور خبر داد و افزود: وزش باد شدید در چند روز آینده در نیمه شرقی کشور تداوم دارد. امروز تنگه هرمز و دریای عمان و فردا شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

وی افزود: آسمان تهران نیمه ابری است که در برخی ساعت‌ها با افزایش باد همراه است. همچنین بیشینه دما امروز در پایتخت به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد و روند دمایی در تهران افزایشی است.

کد خبر 6088328 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه‌
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری