Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان از ارسال سومین محموله کمک‌های جمع‌آوری شده مردم آستارا به مناطق سیل‌زده به ارزش ۴۲ میلیون تومان خبر داد.

«جهانبخش آرمان» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: سومین محموله کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده شامل یک‌هزار مترمربع موکت،۱۰ عدد اجاق‌گاز، ۳۶ عدد پتو و تشک و بالش، ۷۴ کارتن کنسرو تن ماهی، برنج، لوازم‌بهداشتی، روغن‌مایع، بیسکویت، کنسرو لوبیا، شیرخشک،صابون،پماد ضدالتهاب،مایع دستشویی، دستمال کاغذی،اسباب‌بازی، بیش از یکصد دست لباس مردانه و زنانه و بچه‌گانه و اقلام بهداشتی است که به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا ارزش این کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده را ۴۲ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این کمک‌های مردمی از بسیجیان، خیرین و مردم نوع‌دوست و با فرهنگ آستارا جمع‌آوری و به آماد و پشتیبانی سپاه قدس گیلان ارسال شد.

 

وی تصریح‌کرد: این کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده همزمان با نیمه‌شعبان سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) به مناطق سیل‌زده ارسال تا بین مردم توزیع شود.

 

آرمان از اقدام قابل ستایش مردم آستارا در کمک به سیل‌زدگان تقدیر و تشکر کرد و گفت: ارزش مجموعه کمک‌های مردم نوع‌دوست آستارا به هموطنان سیل‌زده در مجموع سه مرحله ۱۰۵ میلیون تومان است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: رژه روز ارتش روز ارتش ارتش سیل خسارت سیل خبرگزاری شبستان اردبیل روز ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران روز جوان کمک به سیل زدگان بندر آستارا سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا

دریافت 27 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین شهرستان آستارا با هدف حمایت از بانوان و زنان کارآفرین و سرپرست خانوار با ۱۸ غرفه در زمینه تولیدات هنری، گیاهی، غذایی نظیر چرم، چوب، گل و گیاه، سبزی و میوه خشک، سازه‌های هنری، کیک و شیرینی، رب‌های خانگی و نان محلی از ایام نوروز ۱۴۰۳ با مشارکت شهرداری دایر شده و ادامه دارد.

با برگزاری این بازارچه بانوان می‌توانند محصولات خود را به فروش رسانده و از حمایت مردم برخوردار شوند.

استقبال مردم از این بازارچه تاکنون بسیار خوب بوده و نیازمند همکاری مسؤولان است تا بتوان فضای دائمی را دایر کرد که این بانوان بتوانند در آن به صورت دائم مستقر باشند و محصولات خود را به بهترین نحو به فروش برسانند.

کد خبر 6081338

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس