Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدی کارشناس باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۲۰۰ تن برگ سبز چای برداشت و از این میزان حدود ۳۰ تن چای خشک استحصال شود.

وی افزود: برداشت برگ سبز چای از نیمه دوم اردیبهشت آغاز و در سه مرحله بهاره، تابستانه و پاییزه تا پایان مهر امسال ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد از آمادگی کارخانه کلار چای برای دریافت برگ سبز چای چایکاران خبر داد و گفت: باغ‌های چای در این شهرستان بهسازی می‌شود.   ۴۰ خانوار چایکار در ۲۷ هکتار باغ‌های چای بخش کلار فعالیت می‌کنند.   براساس پیشنهاد وزارت جهادکشاورزی، شورای اقتصاد خرید تضمینی هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک را ۳۲ هزار و ۷۵۰ ریال و برگ سبز درجه دو را ۱۸ هزار و ۴۹۲ ریال مصوب کرد که بر این اساس قیمت هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک ۲۰ درصد و درجه دو ۲۱ درصد نسبت به بهای برگ سبز در سال قبل افزایش دارد.   انتهای پیام/آ

آغاز برداشت برگ سبز چای از نیمه دوم اردیبهشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز افزایش ابر و بارش باران در مناطق شمال، شمال غربی و جنوب غربی استان پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: از امروز تا پایان هفته افزایش ابر پدیده غالب جوی است و برای امروز بارش باران را در نیمه غربی استان داریم.
 
 وی افزود: از فردا بارش‌ها در سطح استان تقویت می‌شوندو بیشینه بارش هااز روز سه شنبه تا پایان هفته بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین بارش‌ها همراه با رعدوبرق همراه هستند و با توجه به بارش‌های هفته قبل آبگرفتگی معابر، جاری شدن رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست در ارتفاعات بارش تگرگ است لذا از صعود به ارتفاعات اکیدا خود داری شود.

سلاجقه افزود:طی این مدت نیز وزش باد را در سطح استان شاهد هستیم؛ و از نظر سرمازدگی خطری محصولات را تهدید نمی‌کند.
 
وی تصریح کرد: شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

 سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • پیش‌بینی تولید ۶۰۰ هزار تن گندم در استان اردبیل
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • پیش‌بینی تولید ۳۳۰ هزار تن گندم در شهرستان کرمانشاه
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از مزارع کشاورزی خرمشهر
  • پیش بینی برداشت بیش از یک میلیون تن چغندر قند در خوزستان
  • پیش بینی تولید ۴۰۰ هزار تن گندم در استان ایلام