Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سعید رسولی، مدیرعامل راه آهن کشور گفت: با توجه به فرا رسیدن  نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت، ۱۴ رام قطار حومه‌ای در مسیر تهران- قم و جمکران در نظر گرفته شد.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی این ۱۴ رام قطار به منظور ارائه خدمات به زائران و عاشقان حضرت مهدی موعود (عج)، در روزهای ۹۸/۱/۳۱ و ۹۸/۲/۱ برنامه ریزی شده که ساعات حرکت و مراجعت این قطارها در سایت  قطارهای حومه‌ای قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اختصاص ۷ رام قطار فوق العاده به مناسبت نیمه شعبان

رسولی اضافه کرد: این قطارها، قطارهای فوق العاده بوده و علاوه بر ۸ رام قطار روزانه است که در این مسیر تردد دارند. بنابراین گزارش سامانه اطلاع رسانی راه آهن( ۵۱۴۹) نیز پاسخگوی سوالات هموطنان در این زمینه است.

انتهای پیام/

تمهیدات شرکت راه آهن کشور به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • پایتخت خنک می‌شود
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود